Tatovering
Fra : atuggi

Dato : 04-01-02 12:53

Da jeg for tiden passer min lille nivø på 9 år, vil jeg gerne gøre lidt
specielt ud af den lille fyrs ophold hos sin gamle onkel. Da drengen
længe har plaget om noget kropsudsmykning, dvs. en tatovering, har jeg
efter flere timers plagen nu endelig givet efter - jeg har jo også hørt
at det er meget oppe i tiden.
Mit spørgsmål går derfor på om der er nogle af jer der kender nogle
flotte tatoveringer som i måske kunne give mig og Mikkel et lille præg
om.

På forhånd tak.
Mvh. Johannes Hoth.

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 04-01-02 15:11

"atuggi" <atuggi.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> Mit spørgsmål går derfor på om der er nogle af jer der kender nogle
> flotte tatoveringer som i måske kunne give mig og Mikkel et lille præg

Håber helt seriøst at det er en joke, eller at der mangler et 1-tal i hans
alder...

Michael.

Fra : Gitte Beyer

Dato : 04-01-02 15:37

Hej

> [...]
>Mit spørgsmål går derfor på om der er nogle af jer der kender nogle
>flotte tatoveringer som i måske kunne give mig og Mikkel et lille præg

Forhåbentlig er det ikke en "rigtig" tatovering du mener?
Jeg mener nu ikke, at det er lovligt at blive tatoveret når man er
under 18 år, men det er måske mig der har fået helt galt fat i noget.
Jeg ved i hvert fald, at jeg ville blive stjerne-hysterisk hvis det
var min søn, du gav lov til at få en tatovering. Faktisk tror jeg, at
jeg min reaktion ville være så skrap, at det nok var enden på
"familie-skabet". Grunden til at jeg ville reagere så stærkt, er at en
tatovering er noget man har for resten af livet (jeg ved godt, at man
kan få dem fjernet, men det giver temmelig grimme ar, som er lige så
slemme, som en tatovering man har fortrudt), noget man altså bliver
nødt til at leve med, også når det en gang er blevet "umoderne" og man
selv måske er blevet gammel og "slatten". De konsekvenser mener jeg
ikke, man er i stand til at overskue og tage stilling til, når man er
9 år.

MVH
Gitte

Fra : Mai-Brit

Dato : 04-01-02 15:27

Jeg betragter også ideen som en joke.
Min nevø lavede ufrivilligt en "tatovering" her i sommers. Han havde
klistret en af disse moderne "tatoveringer" på. Passer man på, kan den godt
sidde en rum tid. Det resulterede i, at knægten var blevet solbrændt, men
der hvor klistermærket havde siddet, var han stadigvæk noget lysere. Det er
da en lille sjov løsning som senest forsvinder næste sommer.
Mange hilsner
Mai-Brit

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 07-01-02 10:48

[snip]
> [...]
er
> da en lille sjov løsning som senest forsvinder næste sommer.

Rigtig god ide!
Michael.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-01-02 23:51

> [...]
> Mit spørgsmål går derfor på om der er nogle af jer der kender nogle
> flotte tatoveringer som i måske kunne give mig og Mikkel et lille præg

jeg vil anbefale at tage en tur i tivoli her til sommer og give ham sådan en
airbrush tatoo.... de ser ret ægte ud og går af med vand og sæbe......
min søn var meget imponeret.......
--
knus sabina

behind every good woman,