IBM Netfinity 5000 og Solaris 8
Fra : Barnabas

Dato : 04-01-02 09:20

Hejsa gruppe

Jeg sidder og roder med installation af Solaris på min IBM box.

Jeg har problemer med at få systemet til at fatte at få fat på SCA diskene i
systemet. Contolleren er en OEM ting (Adaptec AIC-7895) mage til den der
sidder i min workstation bortset fra at denne her har to kanaler. Info på
box'en fra IBM kan ses her:

http://www-1.ibm.com/support/manager.wss?rs=0&rt=0&org=psg&doc=DDSE-3ZURBW

Det sjove ved det her er, at installationen fint finder alle devices også
scsi controlleren og alle devices herpå. Problemet opstår når man har valgt
installations option nr 1 (kan ikke huske navnet, men der er kun to) og
kernen loades ved boot fra CD'en.

Derefter for jeg en timeout på pci devicet eg på eks:

/pci@0,0/pci9004,7985@6 (adp0)

eller en af de andre to diske adp1 og 2.

Det sjove ved det her er at når jeg tager den samme cd og smider i min anden
pc (med samme scsi contoller) så er der no problemo?

Har nogen haft samme problemer med det her

- Nico

Fra : Barnabas

Dato : 04-01-02 09:48

Ja jeg skylder måske lige at sige, at jeg i den tidligere windows konf. på
maskinen var inde og checke diske og hardware for fejl før jeg startede re
installation til Solaris.

Der er altså ikke hw konf problemer eller fejl så vidt jeg kan tyde, men
sikkert noget installations orienteret mht solaris.

- Nico