TDC/opasia Netxpress Win XP Drivere - Help~
Fra : Info Znoop dk

Dato : 04-01-02 00:41

Ja så skulle det jo ske for TDC / Teledanmark igen, ligesom man endelig
beslutter sig for at ville køre Win XP, så kan man sgu ikke engang hente de
tilhørende drivere fra deres hjemmeside ( at ringe til Hotline / Support
hjælper ikke - intet nyt ved det ).
Så jeg tænkte at der måske var nogle her fra deres nyhedsgruppe, som skulle
være så heldige at havde downloadet de føromtalte drivers:

NetExpress (ATM)
Windows XP Driver
NetExpress driver til Windows XP (gælder alle hastigheder)

http://download.opasia.dk/pub/opasia/kundeservice/atmdriver_xp.zip

Jeg snakker om de drivere til modem, og ikke router.

Hvis du skulle lige inde med atmdriver_xp.zip er du meget velkommen til at
kontakte mig via mail znoop@privat.dk

på forhånd mange tak.

/ Znoop

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-01-02 01:00

Fri, 4 Jan 2002 00:40:50 +0100, skrev "Info Znoop dk"
<znoop@privat.dk>:

> [...]
>tilhørende drivere fra deres hjemmeside ( at ringe til Hotline / Support

<http://www.dsl-faq.dk/ne1/winxp.asp>

Hvorfor har du postet dit indlæg i alle mulige mere eller mindre
relevante grupper?

Er der nogen, der kan hjælpe dig, så skal du nok få hjælp.

news:tele.internet.adsl hade æret det mest relevante sted at
spørge, men der kan jeg ikke sætte fut til, så der er blevet sat
fut til news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl, som er den næstmest
relevante.

Læs gerne
<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : PzyCoBird

Dato : 04-01-02 01:01
Fra : Shark

Dato : 04-01-02 20:06

Hej

Jeg har selv haft det problem så mail hvis du stadig vil have den driver..

Shark@mail.dk