Sikkerhed?, en joke?
Fra : Christian E. Lysel

Dato : 03-01-02 22:34

Jeg faldt over dette link/produkt og kan ikke styre mig:

http://www.linkup.dk/ipin/

....Mere sikkert kan det næsten ikke blive...

*suk*

Fra : Christian Laursen

Dato : 03-01-02 23:10

"Christian E. Lysel" <chlyshoswmdatapunktumcom@example.net> writes:

> Jeg faldt over dette link/produkt og kan ikke styre mig:
>
> http://www.linkup.dk/ipin/
>

> ...Mere sikkert kan det næsten ikke blive...
>
> *suk*

Enig.

IP-baseret adgang, men gjort besværligt for brugerne.

Og derudover kan det næppe tage mere end et par timer at skrive
noget tilsvarende. (Omend det er spild af tid)

De har sikkert brugt lang tid på det...

Christian Laursen

Fra : Bo Simonsen

Dato : 04-01-02 00:52

On Thu, 03 Jan 2002 22:33:53 +0100, Christian E. Lysel wrote:

> http://www.linkup.dk/ipin/

Uhm, har de "intiligente" folk bag dette, mon hørt om en portscanner?

Bo Simonsen

Join the GNU generation

Fra : Kasper Dupont

Dato : 04-01-02 14:42

Bo Simonsen wrote:

> Uhm, har de "intiligente" folk bag dette, mon hørt om en portscanner?

Det er ikke nok at scanne. Du skal tilgå portene i den rigtige
rækkefølge. Men jeg synes stadig det er rent til grin. Brug
dog en bedre webserver, https og passwords.

--
Kasper Dupont

Notice: By sending SPAM (UCE/BCE) to this address, you are
accepting and agreeing to our charging a $1000 fee, per
email, for handling and processing, and you agree to pay any
and all costs for collecting this fee.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-01-02 18:02

Bo Simonsen skrev:

>Uhm, har de "intiligente" folk bag dette, mon hørt om en portscanner?

Det er vist ikke nok, der stod det fungerede som en PIN-kode.

Hvis jeg ved, at en PIN-kode består af disse tal: 1 2 3 4, så er det
jo ikke nok bare at taste dem, de skal tastes i den rigtige
rækkefølge. På samme måde skal portene 'tastes' i den rigtige
rækkefølge.

PS! PIN-koden er 3214 til de nysgerrige

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Jens Roland

Dato : 05-01-02 01:31

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en

> [...]
> jo ikke nok bare at taste dem, de skal tastes i den rigtige
> rækkefølge. På samme måde skal portene 'tastes' i den rigtige

Ææææij altså!!! Hvis du skal komme med en opgave, så skal du da ikke selv
sige løsningen med det samme!

Nu skulle jeg lige til at portscanne dig... *æv*

Jens Roland - Pænt Ødelagt Af Grin
www.oomphy.com