Blæseren kører uafbrudt.
Fra : Kristian

Dato : 03-01-02 22:26

Hej NG,

Blæseren på min bærbare er fra i dag gået helt amok. Den kører uafbrudt, på
trods af at jeg ikke har loadet nogle programmer, hvilket bare er træls.
"Normalt" er den egentlig kun delvis aktiv, når jeg kører et bestemt
fax-program. Jeg mener ikke at ha' lavet nogle ændringer i dag, som har
noget med dette problem at gøre.

Er der nogen som kan bidrage med noget vedr. dette problem ? (be' om)

Mvh og godt nytår
Kristian

Fra : JNE

Dato : 03-01-02 22:37

De fleste bærbar computere har blæsere som starter automatisk hvis
temperaturen bliver for høj. Det kunne jo være at det var termometeret som
var gået en tur! Men hvilken bærbar har du da???

Fra : Jakob M

Dato : 03-01-02 23:19

> Er der nogen som kan bidrage med noget vedr. dette problem ? (be' om)

Det kan være noget så banalt som støv i maskinen der får blæseren til at
køre uafbrudt. Prøv en indvendig rengøring.

Mvh
Jakob