Søges: Speciel cykel der også kan bruges s~
Fra : Martin Liversage

Dato : 03-01-02 21:36

Jeg har på gaden set en speciel cykel som også kunne bruges som løbehjul.
Man kan cykle den som en almindelig cykel, men stellet er udformet således
at man også kan stå på en platform mellem forhjul og baghjul fuldstændig som
på et løbehjul. Den udgave jeg så var en meget speciel udgave med mange
flotte detaljer, men indehaveren mente også at man kunne få en mere simpel
udgave. Desværre kunne hun ikke oplyse hvor cyklen kunne købes da hun havde
fået den i gave.

Jeg husker at der på cyklen var et navneskilt hvor der stod to drengenavne
således "X und Y" ("X" var måske "Jes", men jeg er ikke sikker). Noget kunne
tyde på at cyklen er tysk, men det kan også være at jeg husker forkert.

Er der nogen der kender den type cykel og kan oplyse hvor jeg kan købe sådan
en?

Mere generelt så søger jeg et løbehjul som er stort nok til at man kan have
et barn med i et barnesæde og som eventuelt har "hvilemulighed". Den her
beskrevne cykel opfylder så vidt jeg kan se disse ønsker og er så i tilgift
en cykel. Kald mig bare skør, men hvis man har dårlig ryg kan et løbehjul
være bedre end en cykel...

--
Martin