"Spørgejørgen"
Fra : Odin

Dato : 03-01-02 20:47

Jeg vil ikke plage venner og bekendte med alle min linux (Mandrake)
spørgsmål. Jeg er også selv ved at blive træt af at skulle kontakte
folk gang på gang. Til mit spørgsmål:
Findes der en bog ell. hæfte der guider dig igennem installationer,
kommandoer, brugermuligheder, nyttige tips osv.
Altså.. en ren gør det selv linux-bog.

Fra : Niels Andersen

Dato : 03-01-02 20:52

"Odin" <odin@mail.dk> wrote in message
> Findes der en bog ell. hæfte der guider dig igennem installationer,
> kommandoer, brugermuligheder, nyttige tips osv.

Hvis jeg husker rigtigt:

http://www.sslug.dk/linuxbog

Der er masser af guf! :)
Gode, helt gratis bøger.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Ole Guldberg Jensen

Dato : 03-01-02 21:01

In article <3c34b41c.2740911@sunsite.auc.dk>, Odin wrote:
> [...]
> Findes der en bog ell. hæfte der guider dig igennem installationer,
> kommandoer, brugermuligheder, nyttige tips osv.

Har du kikket på http://www.sslug.dk/linuxbog/ ?

/ole

--
ICQ #:    145561975
PGP key: http://home20.inet.tele.dk/ole_guldberg

Fra : Odin

Dato : 03-01-02 21:42

>Har du kikket på http://www.sslug.dk/linuxbog/ ?

Jaa jeg har set sslug. Men jeg leder efter en bog ell. hæfte hvor man
kan slå op i, hvis et problem skulle opstå.

Fra : Martin Andersen

Dato : 03-01-02 21:59

Odin wrote:

> Jaa jeg har set sslug. Men jeg leder efter en bog ell. hæfte hvor man
> kan slå op i, hvis et problem skulle opstå.

Du kan bestille sslug bogen på tryk.

Martin.

Fra : Odin

Dato : 03-01-02 22:05

On Thu, 03 Jan 2002 21:59:03 +0100, Martin Andersen
<andmar@adslhome.dk> wrote:

>Du kan bestille sslug bogen på tryk.

Tak...Jeg må kigge nærmere på sslug. Jeg har vist ikke se mig helt
omkring på deres site. Tak for hjælpen

Fra : Niels Andersen

Dato : 04-01-02 12:32

> Tak...Jeg må kigge nærmere på sslug. Jeg har vist ikke se mig helt
> omkring på deres site. Tak for hjælpen

SSLUG er nu også en god ting, men det er ikke SSLUG vi snakker om. Det er
linuxbogen (bøgerne...), som tilfældigvis ligger på SSLUGS server.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Odin

Dato : 04-01-02 15:45

>SSLUG er nu også en god ting, men det er ikke SSLUG vi snakker om. Det er
>linuxbogen (bøgerne...), som tilfældigvis ligger på SSLUGS server.

Nååhhh.....OK

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 03-01-02 21:59

On Thu, 03 Jan 2002 20:42:06 GMT
odin@mail.dk (Odin) wrote:

> Jaa jeg har set sslug. Men jeg leder efter en bog ell. hæfte hvor man
> kan slå op i, hvis et problem skulle opstå.

Man kan købe SSLUG's Linuxbog i papirudgave.

Se følgende (alle fundet på http://www.sslug.dk/linuxbog/):

http://www.printxpress.dk/linuxbog/
http://www.pn-tryk.dk/html/linux.html
http://linuxpusher.dk/docs/linuxboeger.php

--
mvh Andreas
"Jeg er også gået over til Prin^H^H^H^HLinux"

Fra : Henrik Boegh

Dato : 03-01-02 22:16

Odin told the rest of dk.edb.system.unix:

[...]

> Findes der en bog ell. hæfte der guider dig igennem installationer,
> kommandoer, brugermuligheder, nyttige tips osv.
> Altså.. en ren gør det selv linux-bog.

Jeg har købt Linux for Dummies, Kvik Guide. Selv om navnet antyder er
der sådan set ikke noget der guider folk igennem installationer o.s.v.
men den er glimrende som opslagsværk når man liiige skal checke hvordan
det er en given kommando skal bruges og man-pagen er ringe. Den giver
også et meget godt overblik over hvilken kommando man skal bruge hvis
man ønsker at gøre en given ting.

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/index.php?side=usenet
*** There's an X_ to much in my email address ***