Netekspress og ekstraudgifter ??
Fra : Michael Olesen

Dato : 03-01-02 20:02

Hej med jer,

Jeg har Netekspres 512/256 og har haft dette siden januar 2001. Nu har jeg
sammen med min almindelige kvartalsregning, fået en opkrævning på 475,76 kr.
Betegnelsen på fakturaen er "Abonnement standard 12 mdr."
Men hvad dækker det lige? Jeg ringede til TeleDanmark for at høre, og de
siger at det er for at jeg kan have en e-mail adresse. Jeg tror jeg jeg
snakkede én som ikke havde et klap forstand på det, for det kan da ikke
passe et det kun dækker en e-mail adresse. Den kan man jo få gratis alle
andre steder....

Mit Netekspress burde da være incl. en email adresse, altså den jeg fik da
jeg oprettede netekspress. Er det fordi den er gratis det første år man har
netekspess, og derefter skal betale for den ??

Mvh. Michael Olesen
michaelolesen@mail.dk

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 03-01-02 20:29

> [...]
har
> netekspess, og derefter skal betale for den ??

Ja, lige præcis. Men bemærk at den pris de opgiver er INCL. prisen på et
opasia abb. Med andre ord er det faktisk billigere det første år end de
reklamerer med (Den er sq god nok med min NE1 1024/256).

/Steen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-02 20:54

Thu, 3 Jan 2002 20:02:04 +0100, skrev "Michael Olesen"
<michaelolesen@mail.dk>:

>Hej med jer,

Hej med dig.

Læs lige <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Dav

Dato : 05-01-02 15:53

Jeg kan ikke finde nogen pris på din 512/256 linje, hvad koster den ?