MP3 Afspiller (bærbar)
Fra : Christian Pedersen

Dato : 03-01-02 19:39

Hej NG.

Jeg har tænkt på at anskaffe mig en bærbar MP3 afspiller lidt i stil med den
som Amitech har lavet.

Nu er mit problem så bare at jeg ikke helt ved hvad det skal være for en -
for jeg har ikke tænkt mig den fra Amitech.

Jeg håber nogle af jer ved et sted hvor der er online test af sådan nogle
afspillere, eller måske selv har erfaring / kommentar til nogle modeller!

Det vigtigste er selvfølgelig at lyden ikke blir forringet i forhold til en
MP3 afspiller med memmory. (har hørt en en fra Bilka hvor lyden er meget
forringet - prosonic)

På forhånd tak

Fra : Flemming

Dato : 03-01-02 23:41

"Christian Pedersen" <cvp@mail.dk> wrote in message
> Hej NG.
>
> Jeg har tænkt på at anskaffe mig en bærbar MP3 afspiller lidt i stil med
den
> som Amitech har lavet.

Jeg går ud fra det er den som kan afspille MP3 filer fra en normal CD ?

> Det vigtigste er selvfølgelig at lyden ikke blir forringet i forhold til
en
> MP3 afspiller med memmory. (har hørt en en fra Bilka hvor lyden er meget
> forringet - prosonic)

Jeg købte den Føtex har i denne uge (555 kr.), en Denver. Den spiller ok
syntes jeg, og den kan også tage div. bitrater. (Har dog ikke testet den med
VBR endnu)

--
Mvh. Flemming

Fra : capac

Dato : 04-01-02 10:05

Hej, FDB (OBS etc.) forhandler også en Lumatron - oven i købet på tilbud til
små 700 kr - som fungere helt fint. Dette skal ikke forstås som en
reklame...

Mvh Carsten