system anelyse program findes det ?
Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 03-01-02 19:41

well min maskien fryser ca 8 gange om dagen nogen gange kan dne køre
1½ døg unden i reglen efter 6 timer ca. der er ikke noget logisk i den
måde i den måde hvor på den fryser altså noget med at jeg tænder det
ene eller andet prgram også går den ned ... så det må jo være noget
hardwere ... er der nogen der kender et program der kan teste Ram evt
bundkort da det var med disse ny anskafelser at problemet opstod
er der nogen der har en ide ?
findes der ikke et prgram til win 2000 der kan lave en system anelyse
?
MvH
Bo/ Chokmah

Fra : Tom Christensen

Dato : 03-01-02 21:27

Hej Bo

> findes der ikke et prgram til win 2000 der kan lave en system anelyse

SANDRA : http://www.sisoftware.demon.co.uk/sandra/
Memtest 86: http://www.teresaudio.com/memtest86/ (grundig)

Held og lykke.

--
venlig hilsen
Tom Christensen

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 04-01-02 17:27

On Thu, 3 Jan 2002 21:26:58 +0100, "Tom Christensen"
<reenchri@nomail-e-box.dk> wrote:

>Hej Bo

>SANDRA : http://www.sisoftware.demon.co.uk/sandra/
>Memtest 86: http://www.teresaudio.com/memtest86/ (grundig)

jeg vil prøve mig frem ... guderne skal vide jeg kan bruge det ...har
lieg slette endnu en gigabyte 3/4 hnetede film fra ne ftp server man
kun kan komme ind på via browserene ...og ikke kan resume jeg har
slette omkring 12 giga byte film på de sidste 6 dage .... det er sgu
meget !!!
MvH
Bo