SLIM FORM trænings-maskine fra kuponhæfte.~
Fra : Morten Simonsen

Dato : 03-01-02 19:14

Hejsa!
Jeg fik et kuponhæfte idag hvor man kan bestille en 'SLIM FORM' som er en
lille maskine med nogle ledninger op til nogle små klister-puder. Så skal
man placere dem på kroppen og så sender den noget signal igennem dem som
træner kroppen.

Jeg kan huske en anden maskine med samme prenzip var i Rene ord for pengene
engang, hvor de kritiserede at de stød den sender gjorde ret ondt hvis man
skruede højt op...men faktisk sagde de intet om at det ikke virkede!

Mit spørgsmål går på, om de 298,- som den koster ikke er givet rimelig godt
ud ? .. jeg mener, de bruger jo det samme system på skønhedssaloner o.l. og
jeg ville da personligt gerne bide det lille stød i mig hvis jeg til gengæld
kunne træne kroppen ved at se TV...

Hvad siger I ?

Venlig Hilsen Morten !