hvad skete der i sagen med den skudte hest~
Fra : Margot Martensen

Dato : 03-01-02 18:32

Er der nogen der ved om der er fundet nogle gerningsmænd, i den sag fra
Nordjylland, hvor en hest blev skudt i hovedet ??

Jeg håber ikke at sagen er glemt. Det ville være tragisk, hvis nogle kunne
slippe godt fra sådanne en sag, bare fordi forkus flytter sig over på andre
ting.

Mange hilsner

Margot

Fra : Trine

Dato : 03-01-02 20:15

"Margot Martensen" <martensen@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om der er fundet nogle gerningsmænd, i den sag fra
> Nordjylland, hvor en hest blev skudt i hovedet ??

Jeg ved ikke hvad der skete, men jeg håber snart at nogen finder ud af
noget. Det var forfærdeligt det der skete og sådan en sag glemmer man ikke
bare (det håber jeg i hvert fald ikke)!

Fra : hestemassage

Dato : 04-01-02 09:34

Hejsa!
Hørte på TV-nord den anden aften, hvad man kunne frygte:
Politiet står stadig uden spor i sagen, og hvis ikke der kommer nye
oplysninger inden for de nærmeste dage, så vil de henlægge sagen som
uopklaret!
Hvad indsamlingen til dusør (gennem Dyrenes beskyttelse) angår, så læste
jeg - da historien var ny - at hvis ikke forbrydelsen blev opklaret, så
kunne pengene eventuelt gå til en ny pony til ridecenteret, men det var
ikke sikkert. Det sidste indsamlede beløb jeg har hørt om er godt
40.000.
Siden har jeg ikke hørt mere, heller ikke fra Dyrenes beskyttelse. Er
der ikke nogen der har tid og lyst til at undersøge, hvad dusørpengene
går til, hvis/når sagen bliver henlagt?
Venlig hilsen
Heidi Pedersen

http://www.kandu.dk/

Fra : Marlene

Dato : 04-01-02 09:45

Margot Martensen <martensen@12mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:94795713906a8be725c3ed079a9f9142.36760@mygate.mailgate.org.
> [...]
>
> Jeg håber ikke at sagen er glemt. Det ville være tragisk, hvis nogle kunne
> slippe godt fra sådanne en sag, bare fordi forkus flytter sig over på

Den er bestemt ikke glemt fra min side. Jeg tænker på det så godt som hver
dag, når jeg går over med noget lækkert til naboens to 30-årige
nordbagger........ Jeg forstår stadig ikke, hvad der foregår i nogle
menneskers hoveder.....

Mvh. Marlene.

Fra : Iben Holst

Dato : 05-01-02 08:33

Jeg håber bestemt også de får opklaret sagen .... og meget snart !

Den står stadig meget klar og tydeligt for mig, med en voldsom skræk og
rædsel !!
Jeg kan ikke lade være med at tænke, at det jo ikke altid kun er naboen
sådan noget sker for .....

Iben

Fra : Jane

Dato : 12-02-02 19:26

de har stadig ikke fundet gerningsmanden, men der er en dusør på omkring
25000 kr til den der kan lede til opklaringen !

Fra : Tulle

Dato : 12-02-02 23:14

Har lige læst i Dyrevennen at dusøren er oppe på 50.000 kr. og at børnene har fået en ny pony, men savner stadig Lone meget