Kurser i Flash - ActionScripting
Fra : Lars Kjærsgaard

Dato : 03-01-02 15:29

Hej,

jeg synes jeg har prøvet at gennemsøge kursusmarkedet for Flash
kurser/uddannelse, jeg har ikke fundet noget. Er der nogen der har kendskab
til Flash uddannelse/kurser og i givet fald hvor?

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Lars

Fra : Michael Peo

Dato : 03-01-02 15:53

På hvilket niveau ønsker du oplæring?

/peo
www.bandage.dk
www.peo.dk

Fra : Lars Kjærsgaard

Dato : 03-01-02 15:52

Jeg ønsker overblik over ActionScripting, det vil sige på begynderniveau.

Lars

Michael Peo <peo@bandage.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a11qoa$1k1u$1@news.cybercity.dk...

Fra : Michael Peo

Dato : 03-01-02 16:10

: Jeg ønsker overblik over ActionScripting, det vil sige på begynderniveau.

Jeg ved godt at det ikke er helt det samme, men har du overvejet at få fingrerne i bogen:

ActionScript: The Definitive Guide
af: Colin Moock
udgivet af: O'Reilly

Det er en fremragende bog der forklare ALT om actionscripting. Der bliver startet helt fra begyndelsen, så du
behøver ikke at have noget som helst kendskab til programmering før du begynder. Endvidere er bogen et rigtigt
godt opslagsværk.
Med den bog, et par nyhedsgrupper og en håndfuld websites kan du komme meget langt - for næsten ingen penge.

....Og hvis alt går galt, så kan du jo kigge her forbi Bandage.

/peo
www.bandage.dk
www.peo.dk

Fra : Lars Kjærsgaard

Dato : 04-01-02 11:16

Jeg takker mange gange for dit tip, jeg anskaffer din bog-reference.

nyhedsmeddelelse:a11rp3$1lk6$1@news.cybercity.dk...

Fra : Ricki

Dato : 14-01-02 16:39

"Lars Kjærsgaard" <lk@skivehs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kendskab
> til Flash uddannelse/kurser og i givet fald hvor?

Jeg har købt et kursus på CD hos http://www.centennial-media.de/
Det er kanon-godt kursus der består af 3 CD'er. Man kan også få en
CD med kursus i ActionScripting.

Hilsen Ricki