ram til bærbar
Fra : LaPPe

Dato : 03-01-02 14:31

Hej, min far har lige købt en Toshiba med 128 ram, men han får muligvis brug
for flere.

Hvor kan man få ram til sådan én?
Hvor ligger priserne? (original/ikke-original)

--
Mvh Lars Sørensen
Icq: 77929467

Fra : Kim Tiedemann

Dato : 03-01-02 14:38

Hej Lars,

Hvilken en har han købt ??

Jeg har købt en Satelitte 1800-204 og der sidder også 128 MB RAM i. Desværre
er det to 64MB RAM klodser, så hvis du skal udvide, må du pille det ene ud

Jeg har lige bestilt 256MB PQI RAM hos PRC-Data - jeg ved ikke om det
virker, men det skulle vist fungere...

PRC Data tager ca. 469,- for 256 MB RAM og Toshiba tager på deres danske
hjemmeside 392,- for 128MB RAM.

Mvh

Kim Tiedemann

Fra : LaPPe

Dato : 03-01-02 14:47

Nå, det er almindelige ram, der sidder i, jeg troede, de var specielle.?
Har ikke haft den åbnet...

--
Mvh Lars Sørensen
Icq: 77929467

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 03-01-02 14:59

"LaPPe" <lars@[removethis]lappe.dk> skrev i en meddelelse
> Nå, det er almindelige ram, der sidder i, jeg troede, de var specielle.?
> Har ikke haft den åbnet...

Går ud fra at Du med 'almindelige' mener 144-pin SDRAM (og ikke 168-pin som
til en stationær PC).

www.datatel.dk tager 699,- for 256 Mb og 399,- for 128 Mb.

mvh. Peter
www.peterbj.dk (Nu over 750 vitser!!!)