kingo kom hjem
Fra : Lars Stokholm

Dato : 03-01-02 12:39

Tak for de svar vi fik ang amerikansk cocker.Så beslutningen blev taget, og
vi tog over til internatet i spøttrup for at se og hilse på Kingo ( vi
skulle kun hilse på ham, for vi skulle jo være helt sikker på at han var den
rigtig hund til familien).Vi stod først ventede lidt, for der var en anden
hund der lige skulle ha' et nyt hjem først, og så kom turen til os. Ud af
døren kom er en ubeskrivelig brun/hvid i forskellige nuancer,halv skaldet
hund, han minder mest af alt om en æske belgisk chokolade ( dem fra netto),
så smuk kunne man ikke kalde ham, men glad det var han. Ungerne var vilde
med han fra starten af, men moren ( hende som først skulle se ham,og ;" vi
skal ikke ha' ham med hjem idag, for vi være helt sikker") smeltede, da han
kom hen til dem samlede familie, for at sige goddag.Men vi kørte hjem, efter
at vi havde været der i omkring 2 timer, med den besked at vi ringer imorgen
og siger ja (...........eller nej).Hele lørdagen gik med at finde plads,
tæppe,o.s.v. til kingo. Søndag morgen blev der ringet til Spøttrup, og to
personer tog afsted efter kingo.Der efter har vi hygget os, kingo og
tulle( Katten) elsker at lege.Tulle elsker kingo's hale og hår på maven, og
kingo elsker at bruge tulle som "pivedyr". Nu har vi haft kingo i omkring 3
uger, og han er faldet godt til i familien. Han er utrolig lærenem, han har
lært at kattebakken ikke er hundemad,og at der kun er kingomad i hans
madskål, og godbidder er noget vi( de voksne) giver ham.Og ungerne er næsten
lige så lærenemme, de har lært at det kun er de voksne der holder hunde
snoren,og at kingo ikke er et stykke legetøj, men en rigtig levende hund.Så
for vores familie er kingo den helt rigtige hund, som vi alle elsker at
kælde med.
mvh. Joan & Lars

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 03-01-02 13:31

"Lars Stokholm" <lars.stokholm@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hund.Så
> for vores familie er kingo den helt rigtige hund, som vi alle elsker

Hjertelig til lykke med Kinge ... og Kingo hjertelig til lykke med dit
nye hjem .. glæder mig at se at Kingo og I er glade for det nye der
er sket i alle parters liv ..

Held og lykke til jer alle fra Ami ..

Fra : RHR

Dato : 05-01-02 14:41

Hej!

Hvor er det dejligt at høre at alle er glade, og at i fik den helt rigtige
hund - TILLYKKE

RHR