Gamevoice
Fra : Hans Christian Johan~

Dato : 03-01-02 12:37

Hej!
Jeg har lige anskaffet mig et såkaldt Gamevoice headset fra Microsoft. Mit
problem er at jeg er meget glad for at spille Counterstrike over
internettet, men når jeg taler i min mic, kan de andre spillere ikke forstå
et klap af det jeg siger. Der er meget støj og lyden er helt utydelig.
Min forbindelse er ADSL så det er ikke dér problemet ligger. En anden ting
er, at min mic fint virker i Windows Messenger hvis jeg går ind og
net-voice-chatter dér.
Men altså, i Counterstrike er den gal.
Mit lydkort er en ældre udgave af SBlive!, og jeg kører Windows XP. Har igår
været inde og opdatere driveren til lydkortet på Creatives hjemmeside.

Hvad gør jeg for at få min mic til at virke ordentligt i Counterstrike??
Mvh, Hans.

Fra : Devast8or

Dato : 03-01-02 17:21

Hvad bruger du til at snake i CounterStrike? Gamevoice softwaren eller CS's
indbyggede voicecomm? Hvis det er CS's indbyggede er kan det være der
problemet ligger. Jeg har ikke brugt det særlig meget men de gange jeg har
brugt det har det været elendigt. Hvis du bruger GV softwaren kan jeg ikke
hjælpe dig, da jeg aldrig har prøvet det.

Devast8or

--
Spamfilter activated