hvordan kommer jeg bedst igang igen
Fra : Jeanie Tønnesen

Dato : 03-01-02 12:18

jeg skal starte nyt job !!!!
Jeg har ikke arbejdet med autocad i 8 år og dengang hed det version 10
Kan i hjælpe mig med at give nogle gode råd til hvordan jeg griber det bedst
fra start.
Ellers vil jeg mene at jeg er en rimelig habil pc bruger.......
Er der nogle gode kurser eller kan jeg godt selv starte op ??????

Fra : webjensen

Dato : 03-01-02 14:25

"Jeanie Tønnesen" <jeanie@compaqnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ellers vil jeg mene at jeg er en rimelig habil pc bruger.......
> Er der nogle gode kurser eller kan jeg godt selv starte op ??????

Jeg formoder, at det er en af de nyere Windows-versioner, du skal i gang med
og så er det jo i første omgang brugerfladen, du skal gøre dig gode venner
med. Vil dit nye firma betale genopfriskningskurser/litteratur til dig? Så
kan jeg da anbefale dig at hoppe på et af de mange kurser, som
CAD-leverandøren udbyder -er i flere, kan i måske få dem til at skræddersy
et kursus til jer. Angående litteratur, kan du jo kigge tilbage i trådene
her -jeg har selv gennem firmaet købt AutoCad2001 Bible til omkring 700 kr.
Skal du selv betale, er der jo aftenskolehold og masser af tutorials rundt
om på Internettet. Måske har du adgang til en installation, du kan arbejde
med i din fritid, hvis det er nødvendigt. Men min erfaring med efterhånden
mange typer programmer er, at man først og fremmest lærer ved at bruge det.
Learning by doing......

mvh
webjensen

Fra : Leif

Dato : 03-01-02 17:07

Hej Jeanie
www.ats.dk, kursuskatalog, IT/CAD, åben uddannelse kan du finde
noget om åbne uddannelser: Der er faktisk 2-5 dages cad kurser, de er
gratis og din arbejdsgiver får lønkompensation.

http://www.uhrskov.com er der nogle "kom let i gang bøger".

Håber det er noget, du kan bruge

Mvh, Leif

Fra : Michael

Dato : 04-01-02 15:06

Kære Jeanie !

Kig ind på dette link og se hvilke erfaringer jeg har gjort med AutoCad:
http://www.michulla.subnet.dk/page6.html

God fornøjelse

Hilsen

Michael

Fra : Bjerg

Dato : 06-01-02 11:51

Hej
Jeg er helt sikker på at hvis du var godt inde i ver10 så kan du bare
springe på. Forskellen er ikke så stor. I "gamle dage" var det med digitiser
og pen nu er det bare med mus og knapper rundt i kanten af skærmbilledet.
AutoCad har stadig "åben arkitektur" så du lave dine egen tilpasning af
menuer osv. Jeg synes at du skal prøve før du bruger tid på kurser.
Lene