hjælp..... bærbar og harddisk..
Fra : Sadat

Dato : 03-01-02 07:26

dav..

jeg har købt en defekt bærbar... til næsten ingen penge.

det problem der er at computeren siger at der ingen harddisk er i. når jeg
prøver at auto-detecte i bios finder den kun dvd-drevet.

jeg har haft fingrene nede i harddrive bay'en og der ligger en fin lille
toshiba 20GB harddisk. jeg prøvede (meget forsigtigt) at holde den ude og
høre om den kørte mens jeg startede computeren. lige under opstart var den
død, men så gik der lidt og den begyndte at brumme/rotere.

Hvis jeg slukker og tænder computeren nok gange, så pludselig booter den op
med harddisken, men det er sjældent. når jeg så prøver at gå ind i fdisk
eller installere noget går den kold efter i et stykke tid.

Nogen der har et råd til hvad jeg skal gøre???? mange tak...

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

[McClane and Zeus are speeding through Central Park]
Zeus: Are you aiming for these people?
McClane: No. [Pauses] Well, maybe that mime.

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-02 10:13

"Sadat" <sadat@mail.dk> skrev i en meddelelse
[snip]

> Nogen der har et råd til hvad jeg skal gøre???? mange tak...

1. Formatter den, hvis den kan, eller
2. Smid den ud og sæt en anden i.

Tillykke med kuppet!

/Chr

Fra : Sadat

Dato : 03-01-02 10:44

"Christian Mygind" <mygind(a)c.dk> skrev i en meddelelse

> 1. Formatter den, hvis den kan, eller
> 2. Smid den ud og sæt en anden i.

Den har en fejl i et eller andet der gør der ikke kan skrive/slette på et
specielt sted på den. Så må jeg joinvistere i en ny.

> Tillykke med kuppet!

Den er også bare lækker... 1.1Ghz/265MB RAM/DVD ;))

--