HP 710 C og Win XP
Fra : Bma

Dato : 02-01-02 23:01

Jeg har lige installeret win xp og nu virker printeren ikke.
Den virkede perfekt under win 98.
Jeg har checket på HP`s hjemmeside og den er klar til win xp.
Da jeg prøvede win ME var der det samme problem.
Kan det være LPT porten der er for gammel?

Mvh
Bjarne

Fra : D9N

Dato : 03-01-02 01:24

"Bma" <fjab@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige installeret win xp og nu virker printeren ikke.

har du brugt windos xp's egen driver ???

> Jeg har checket på HP`s hjemmeside og den er klar til win xp.

ja det skriver de

> Da jeg prøvede win ME var der det samme problem.

virkede fint her

> Kan det være LPT porten der er for gammel?

ja men så er dit board meget gammelt... og du ville ikke kunne installere XP
men den skal stå til ECP og en væsentlig ting !!!!!!! dit kabel må ikke være
længere end 1.8 m og skal være 2 vejs... DJ 710 er meget følsom over for
lange kabler...

hvis det stadig ikke virker så kontakt mig

--
vh
D9N

[ICQ - 78427356]
Peace-Love-Harmony
www.d9n.dk

Fra : Bma

Dato : 03-01-02 10:46

Printeren blev fint installeret med xp`s driver; men den kan ikke engang
udskrive en testside. Den kommer, efter lang tid, med en meddelelse om at
printeren er løbet tør for papir?!
Motherboardet er fra 2000.
Nu vil jeg købe et nyt printerkabel, skal det hedde noget specielt?

Fra : D9N

Dato : 03-01-02 11:01

> [...]
> udskrive en testside. Den kommer, efter lang tid, med en meddelelse om at

det lyder som om at porten enten står forkert, eller at dit kabel ikke er
tovejs eller er forlangt... det giver den fejl....

> Nu vil jeg købe et nyt printerkabel, skal det hedde noget specielt?

det skal være et tovejs, gerne tykt, og max 1.8 meter langt

--
vh
D9N