Hvor bli'r indlæggene a' ???
Fra : Bo Jensen

Dato : 02-01-02 22:05

Hej gruppe.

Inden for de seneste par dage har jeg deltaget i diverse diskussioner om
rulleforstag og ankre. Men her i dag er disse indlæg forsvundet trods det,
at der stadig refereres til mine indlæg.

Hvordan kan dette ske? Ved at trådens ophavsmand sletter sine indlæg? Andet?

Mvh
Bo

Fra : @ndersson

Dato : 02-01-02 23:52

hej hvad er dine indstillingr i "VIS" klik på vis > aktuel visning > vis
alle meddeleser

Hilsen
Andy
newsKY7.1059$Gy.10550@news.get2net.dk...

Fra : K.Wermus

Dato : 03-01-02 10:39

Erklærer mig enig i at somme indlæg forsvinder.
Og jeg er "hakket af" i vis alle meddelelser.

K. Wermus

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 03-01-02 17:19

Det er fordi vores Internet udbyder sletter alle der er ældre end en døgn.
Jeg synes det er OK at de rydder op, men man kan jo også blive for grundig.
Jeg prøver lige at kontakte min ydbyder (Cybercity) og beder dem være lidt
mindre grundige.

/Bjarke

Fra : Bo Jensen

Dato : 03-01-02 22:07

"Bjarke Christensen" <Bjarke@Grevestrand.ret_til_dk> skrev i en meddelelse
> [...]
grundig.
> Jeg prøver lige at kontakte min ydbyder (Cybercity) og beder dem være lidt

Hej.

Nej, det kan umuligt være årsagen. Jeg har alle meddelelser flere måneder
tilbage, men sjovt nok ikke de i mit første indlæg i indeværende tråd
nævnte.

Mvh
Bo

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 04-01-02 18:36

Min venlige udbyder (cybercity) har orienteret mig om (pisse irriterende),
at det er en fejl i min opsætning på pc'eren. Det ville jeg have forsværget
at det ikke var. Jeg har ikke gjort noget. - andet end at opgradere til
Outlook Express version 6 <skævt smil>. Jeg må nok bide i støvet og give dem
ret i, at min opsætning i den forbindelse sikkert er "smuttet" og jeg nu er
retur på Microsoft default, som er 5 dage.

Hvis I har samme problem kan I rette det således:

I Outlook Express skal I stå i nyhedsgruppen og gøre følgende: Vælg i
"Tools"menuen et af de nederste punkter der hedder "options". Heri er der
et faneblad der hedder "Maintenance". I dette faneblad skal I fjerne
"fluebenet"/"checkmark" fra punktet "Delete messages xx days after being
downloaded". (hvis i kører en dansk udgave, skal I lige finde de passende
menuer der jo så har danske navne)

Det løste mit problem. Jeg kan nu se indlæggene tilbage til den 14. oktober.

/Bjarke

Fra : Bo Jensen

Dato : 06-01-02 20:48

> [...]
er
> retur på Microsoft default, som er 5 dage.
klip...

Hej,

Stadig næppe problemet. Jeg har alle indlæg tilbage fra 310301. Men mangler
altså lige pludselig et par få nylige. Ikke bare mine egne replies men hele
tråden.

Mvh
Bo

Fra : Martin Thornquist

Dato : 06-01-02 22:24

[ Bo Jensen ]

> Stadig næppe problemet. Jeg har alle indlæg tilbage fra 310301. Men mangler
> altså lige pludselig et par få nylige. Ikke bare mine egne replies men hele
> tråden.

Usenet news er et distribuert system -- det er ingen sentral kontroll,
hver server gjør hva den vil med artiklene den får inn, derfor er
manglede artikler på en serveren oftest på grunn av feil på den
serveren. Dette høres ut som feil hos deg eller de som drifter
newsserveren du bruker, så du bør nok kontakte dem. Du finner sikkert
mer informasjon om hvordan news virker på

http://www.usenet.dk/

Martin
--
"An ideal world is left as an exercise to the reader."
-Paul Graham, On Lisp

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 06-01-02 22:43

Korrekt.

Prøv evt. at kigge efter dem på:
http://www.newsgate.dk/dk/dk.fritid.sejlads/

/Bjarke

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 03-01-02 22:42

Evt. spørg i dk.edb.internet.mail+news.outlook-express

Hvis altså det er det program du/I bruger...

/Lasse

--
_/) Lasse Rønlev (\_