IBM 760XL - tildeling af IRQ til PCMCIA-ne~
Fra : Kristian Erbou

Dato : 02-01-02 21:44

Hejsa

Jeg sidder og roder lidt med en gammel IBM 760XL - den vil tilsyneladende
ikke acceptere mit netkort, et Xircom Cardbus Ethernet 10/100. Den beder mig
om at aktivere tildeling af IRQ under Egenskaber for kortet - jeg trykker så
på knappen, maskinen genstarter og jeg kan så gå tilbage under Egenskaber
for mit netkort og se, at der ikke er noget, der har ændret sig.

Sidenhen har jeg fundet ud af, at PCMCIA åbenbart skal aktiveres i BIOS -
fint nok, jeg har flashet min maskine med den sidste nye fra IBM's
hjemmeside, men problemet bliver ved med at være der. Der er ikke nogen
steder i BIOS, hvor man kan indstille noget med PCMCIA, så jeg er lidt på
bar bund... Hvad er det næste, jeg skal forsøge?

Mvh Kristian

Fra : Kristian Erbou

Dato : 02-01-02 22:45

OK - nu har jeg fået driverne installeret, men der er overhovedet ikke hul
igennem til min stationære pc. Der er ikke engang lys i min hub i det stik,
hvor min bærbare sidder... Hvad kan det nu skyldes?

Mvh Kristian