Email med Tiscali?
Fra : Peter Jensen

Dato : 02-01-02 21:07

Jeg har netop modtaget mit Adsl modem fra Tiscali, og opdager til min gru at
der ikke følger hverken email eller hjemmesideplads med. Dette fik jeg ikke
oplyst ved bestillingen. Men på deres (forvirrende) hjemmeside henviser de
til et World Access Free Internet abonnement. Men hvor opretter man dette?
Og kan man bruge outlook sammen med dette, eller er det blot en webmail?

--

MVH
Peter Bendt Jensen

--

MVH
Peter Bendt Jensen

Fra : Mig

Dato : 02-01-02 21:18

> [...]
> Og kan man bruge outlook sammen med dette, eller er det blot en webmail?

Sagtens. Det ER pop3...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-01-02 21:18

"Peter Jensen" <pipeliners31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har netop modtaget mit Adsl modem fra Tiscali, og opdager til min gru
at
> der ikke følger hverken email eller hjemmesideplads med.

Det er vist rigtigt!

> Dette fik jeg ikke
> oplyst ved bestillingen. Men på deres (forvirrende) hjemmeside henviser de
> til et World Access Free Internet abonnement.

Deres hjemmeside har ALTID været forvirrende!!

Jeg tror også det nævte abonnement har skiftet navn til "Tiscali net"

> Men hvor opretter man dette?

http://signup.worldonline.dk/index.phtml?signupid=064a9aef9641e40835a3d4932c
60ec9b

> Og kan man bruge outlook sammen med dette, eller er det blot en webmail?

Ja, det følger vist 5 stk pop3 kontoer med.... og ja, de har en rimelig ny
god webmail tjeneste.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-01-02 21:19

> Ja, det følger vist 5 stk pop3 kontoer med....

10 Stk....

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 02-01-02 22:45

Hej

"Peter Jensen" <pipeliners31@hotmail.com> wrote:

> [...]
>til et World Access Free Internet abonnement. Men hvor opretter man dette?
>Og kan man bruge outlook sammen med dette,

Gå ind på deres hjemmeside under punktet: "bliv kunde" - Bemærk at alle
produkterne nu har fået nye navne, det du skal oprette hedder nu:
"Tiscali Net" - Der er 'det hele' dvs. pop3 mail (til f.eks. Outlook)
10 mailadresser, og vist 10MB hjemmeside plads.

--
M.v.h. Ole®