OT: Jeg vover skindet...
Fra : Leon Jessen

Dato : 02-01-02 20:56

Hejsa, sorry, men jeg kunne ikke finde den relevante NG...

Kan jeg abonnere på grupper fra andre nyhedsservere, end den som min udbyder
stiller til rådighed (worldonline)?

Hvis - Hvordan?

/Leon

Fra : Thomas

Dato : 02-01-02 21:06

"Leon Jessen" <JessenLeon@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa, sorry, men jeg kunne ikke finde den relevante NG...
> Kan jeg abonnere på grupper fra andre nyhedsservere, end den som min
udbyder
> stiller til rådighed (worldonline)?

Prøv evt. Giganews. www.giganews.com Dem har jeg brugt tidligere, og det
fungerer udemærket.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : //Overby

Dato : 02-01-02 21:08

> Kan jeg abonnere på grupper fra andre nyhedsservere, end den som min
udbyder
> stiller til rådighed (worldonline)?

Ja, nogle er gratis, f.eks. sunsite.auc.dk (kun danske NG)

I OE
Funktioner -> Konti -> Tilføj -> Nyheder

Daniel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-01-02 21:34

Leon Jessen skrev:

>Hejsa, sorry, men jeg kunne ikke finde den relevante NG.

F.eks dk.edb.internet ville nok have været et bedre skud...
Prøv evt. http://www.usenet.dk/grupper.pl næste gang.

>Kan jeg abonnere på grupper fra andre nyhedsservere, end den som min udbyder
>stiller til rådighed (worldonline)?

Spørg evt. først WOL om de ikke vil oprette de grupper det handler om.
Ellers er svaret jo, hvis du kan finde en server der har de grupper du
ønsker (og du vel og mærke har adgang til at bruge serveren). Der
findes f.eks. sunsite.auc.dk - de fører alle danske gruppe plus det
løse.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.