Termins-Prøve????
Fra : Kim Simonsen

Dato : 02-01-02 20:17

Hejsa NG :)

Er der nogen af jer der kender et sted hvor man kan få fat på de kommende
Termins-Prøver??
Så ville jeg blive SUPERglad

/Kim
Icq: 121439005
Mail: Kes@post.cybercity.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-01-02 22:38

Kim Simonsen skrev:

>Er der nogen af jer der kender et sted hvor man kan få fat på de kommende
>Termins-Prøver?

Ja da.

>Så ville jeg blive SUPERglad

OK, det var ikke meget der skulle til - det var da dejligt.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Kim Simonsen

Dato : 03-01-02 00:37

HVOR?????
PS: jeg går i 9.klasse :)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 01:05

Kim Simonsen skrev:

>HVOR?

Du spurgte blot om nogle af os vidste hvor man kunne få fat på dem, og
hvis det var tilfældet, så ville du blive superglad.

Jeg ved det, så nu er du vel superglad? Jeg bliver glad når jeg kan
gøre andre glade, så det er jo helt fint.

>PS: jeg går i 9.klasse :)

Tænkte nok at det skulle misbruges. Kim, jeg tror desværre hellere du
må gå i gang med at åbne bøgerne.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Anita

Dato : 03-01-02 11:38

"Lasse Hedegaard" skrev

> Tænkte nok at det skulle misbruges. Kim, jeg tror desværre hellere du
> må gå i gang med at åbne bøgerne.

Han bad jo blot om prøven, ikke besvarelsen

> venligst,
> Lasse Hedegaard

Lige så venligt
/Anita

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-01-02 11:52

Anita skrev:

>Han bad jo blot om prøven, ikke besvarelsen

Jojo, det fik jeg også fat i, men jeg tror ikke Kim ville aflevere
prøven 4 timer (eller er det 5?) efter han evt. ville få den
udleveret, og det går jo ikke at han har længere tid end de andre.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kim Simonsen

Dato : 05-01-02 12:07

Hold da kæft en nar ham lasse!!!
Og tak til Anita for det bedste indlæg

/Kim

Fra : H.P. Eriksen

Dato : 05-01-02 14:31

Nå Kim - synes du ikke at du skal tale ordenligt - hvad skal du bruge prøven
til?

HP

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-01-02 15:26

Kim Simonsen skrev:

>Hold da kæft en nar ham lasse!

Det er jeg ked af at høre, men du kan vel fortælle hvad du ellers
skulle bruge prøve til - hvis det ikke var for at snyde. Jeg er
lydhør.

>Og tak til Anita for det bedste indlæg

Ja, jeg trak også på smilebåndet.

PS! Jeg tror du har større chance for at blive seriøst hvis du
taler/skriver pænt.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Bess

Dato : 06-01-02 13:39

> Hejsa NG :)
>
> Er der nogen af jer der kender et sted hvor man kan få fat på de kommende
> Termins-Prøver??
> Så ville jeg blive SUPERglad

Som tiderne dog ændrer sig!

Da jeg gik i skole i sin tid skulle vi blot møde op til teminsprøven - så
kom prøverne helt af sig selv

mvh
Bess