cd-brænder
Fra : Morten Schrøder Olse~

Dato : 02-01-02 20:20

Hej ng

jeg overvejer at købe en cd-brænder (har ikke haft nogen før), men jeg har
ikke rigtig nogen ide om hvilke der er gode og stabile så jeg ville høre jer
om i har rigtig gode erfaringer med nogle bestemte?
Den skal være med IDE interface..

hilsen Morten

Fra : Madsen

Dato : 02-01-02 20:25

"Morten Schrøder Olsen" <m_olsen@privat.dk> skrev:

> [...]
> ikke rigtig nogen ide om hvilke der er gode og stabile så jeg ville høre jer
> om i har rigtig gode erfaringer med nogle bestemte?

Prøv news:dk.edb.hardware.cd-rom

Madsen.

Fra : Mogens

Dato : 02-01-02 21:00

On Wed, 2 Jan 2002 20:20:14 +0100, "Morten Schrøder Olsen"
<m_olsen@privat.dk> wrote:

> [...]
>ikke rigtig nogen ide om hvilke der er gode og stabile så jeg ville høre jer
>om i har rigtig gode erfaringer med nogle bestemte?

Køb en Liteon brænder. Så får du god kvalitet til en billig pris.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 02-01-02 21:01

"Mogens" <moveng@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Køb en Liteon brænder. Så får du god kvalitet til en billig pris.

**************

Dette kan jeg kun skrive under på.
Kvaliteten er rigtig høj, og prisen væsentlig lavere
end eks. Plextor.

I tests er der minimal forskel max. 5 % i hastighed overall.
Desuden har Lite-On ca. 60% hurtigere acces-tid end
Plextor.

Garantien idag er 2 år.

MVH

Fra : Bagle

Dato : 02-01-02 21:11

Helt sikkert Liteon.. Den vil du ikke blive skuffet over!

--
-Bagle
www.sjokoladeland.dk

*Fjern 2605 i mail ved svar*

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 03-01-02 11:49

> [...]
jer
> om i har rigtig gode erfaringer med nogle bestemte?

Enten Lite-On 16X eller Lite-On 24x eller Plextor 24x Alt efter hvor dyrt
det må være.
Men selv en Plextor 24x er nede under 1.300 kroner i dag.
Og Plextor er bare kongen blandt CD-brændere ( har selv 2 - en 8x og en 24
x )

Mvh

Jesper Nielsen
--
Det er menneskeligt at fejle, men hvis man ønsker virkeligt at lave kage i
den, må man tage en computer til hjælp

Fra : -=Madsen=-

Dato : 03-01-02 13:04

jeg ville ikke spare de sølle 300 på at købe en Liteon, Plextor holder +

Fra : Madsen

Dato : 03-01-02 16:22

On Thu, 3 Jan 2002 13:03:37 +0100, "-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net>
wrote:

>jeg ville ikke spare de sølle 300 på at købe en Liteon, Plextor holder +

Sådan er vi jo heldigvis så forskellige. Jeg kunne aldrig finde på at
give 300 ekstra for en brænder af samme kvalitet og hastighed.

Mvh Madsen ( uden -= =- )