NT-box
Fra : Jasper Norman

Dato : 02-01-02 20:07

Hej.

Jeg har lige fået min far til at skifte til ISDN, og gav ham en adapter i
julegave. Uheldigvis er modemet ikke med analog udgang, men nogen fortalte
at på de nye NT-boxe var der indbygget a/b adapter og ikke som på de gamle
(som min egen) hvor der kun er 2 digitale udgange. Han har hentet en NT-box
i dag hos en telebutik, men det er åbenbart en af de gamle modeller.

Men kán man i det hele taget få NT-boxe med analog udgang? Er det noget der
koster ekstra, eller vil TDC bare gerne af med de gamle?

Med venlig hilsen

Jasper

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-01-02 20:27

Jasper Norman skrev:

>Men kán man i det hele taget få NT-boxe med analog udgang?

Ja. Jeg har ikke selv set en, men der har været snak om det i
news:dk.teknik.telefoni.isdn - prøv den gruppe, der har du nok større
chance for bedre svar.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.