Musemåtte model Steelpad
Fra : ¯`·.¸J@nner®¸.·´¯\)

Dato : 02-01-02 20:02

Hejsa,

I denne gruppe er vi flere der er blevet henvist til www.steelpad.com hvor
det tilsyneladende skulle være muligt at kunne bestille den ultimative muse
måtte. Idag modtog jeg så mig ,,,,,,,, Sikke dog en parodi ..... Måtten
ligner dårligt den på deres websted den har en ligegyldig blank overflade og
oser langt væk af en dårlig rustfri stål kvalitet. Langt mere problematisk
er det dog at den ikke kan bruges sammen med min Logitech optiske mus ,
disse to overflader har det ligesom ikke så godt sammen så herligt køb når
de flot lover guld og grønne skove på deres websted.

Har idag forsøgt at kontakte dem vedr. returnering .. Så det bliver jo
spændende.

Mvh.

Jan Holst jan@12post.dk

Fra : LWS

Dato : 02-01-02 20:54

On Wed, 2 Jan 2002 20:01:57 +0100, "¯`·.¸J@nner®¸.·´¯\)" <ask@me.dk>
wrote:

> [...]
>disse to overflader har det ligesom ikke så godt sammen så herligt køb når
>de flot lover guld og grønne skove på deres websted.

Jeg har også en optisk mus fra Logitech.
For at få det optimale ud af den, gik jeg ind og læste på Logitechs
hjemmeside for at se, hvad de anbefaler. De skriver :

Surface
The surface on which you use the mouse plays an important role in its
tracking. The optical sensor must use the pattern on the surface to
track the position of the cursor. Therefore, using the mouse on a
glass or otherwise see-through surface will inhibit the ability of the
sensor to track the cursor. Also, if you are using the mouse on a
reflective surface, such as a mirror or shiny metal desk, you may also
experience tracking problems. In both these situations, try using the
mouse on a mousepad or piece of paper. By using the mouse on a white
sheet of paper, you can also conserve battery life. Other surfaces
that have been known to cause tracking problems are:

Some wood grains
Grooved surfaces

Jeg er endt op med at benytte et stykke hvidt A5 papir - perfekt !

>Har idag forsøgt at kontakte dem vedr. returnering .. Så det bliver jo
>spændende.

Håber det bedste for dig.

/Simon

Fra : ¯`·.¸J@nner®¸.·´¯\)

Dato : 03-01-02 20:35

Har netop nu modtaget en mail med en adresse jeg kan returnere skramlet til
..... Men portoen er jo spildt suuk, har samtidigt bedt om at få teksten
eller ordlyden af deres websted ændret da det jo er falsk vare betegnelse.

Mvh.

Jan >

Fra : Dr. Ralph

Dato : 03-01-02 08:15

> [...]
>de flot lover guld og grønne skove på deres websted.
>
>Har idag forsøgt at kontakte dem vedr. returnering .. Så det bliver jo

Jeg TAKKER dig for dette indlæg.
Overvejee nemlig selv, at købe denne musemåtte, men havde mine
betænkeligheder, da ståloverfalden ville slide musefødderne hurtigt -
og pga metaloverfalde og optiske mus ikke hører godt sammen.

Havde faktisk lige købt en everglide måtte i sort - men syntes dette
sølvgrå design lød godt - men nu dropper jeg ligesom ideen - så tak
for at spare mig for 200 kr besværd !!!!

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

mail: dr.ralph@removesol.dk

Fra : Nis Deleuran

Dato : 03-01-02 10:37

>Langt mere problematisk er det dog at den ikke kan bruges sammen med min
>Logitech optiske mus ,

Hvilken mus er det?

Fra : ¯`·.¸J@nner®¸.·´¯\)

Dato : 03-01-02 17:11

Cordless Mouseman Optical såmænd , men bedre bliver det ikke med den gamle
model med hale sådan en har jeg nemlig også

Har forresten ikke hørt en skid fra dem siden jeg mailede til dem, der er
ingen rigtig info på deres side ud over en dum mail adresse , hvordan
finder man evt. ud hvem der ejer et com domæne som steelpad.com , de skal
sgu ikke slippe så let når nu det er det rene pis at måtten virker perfekt
med en optisk mus .... og så deres finish he he ligner noget jeg nemt selv
kunne brygge sammen ...

Mvh.

Jan

Fra : Thomas Jari

Dato : 03-01-02 21:30

¯`·.¸J@nner®¸.·´¯) skrev:

>Har forresten ikke hørt en skid fra dem siden jeg mailede til dem, der er
>ingen rigtig info på deres side ud over en dum mail adresse , hvordan
>finder man evt. ud hvem der ejer et com domæne som steelpad.com

Registrant:
Riisagergaard Multifarming (RIISAGER352)
Vivildvej 10

Hadsten, , 8370
DK

--
Mvh Thomas Jari
Den gamle øje-for-øje filosofi fører kun til, at alle til sidst bliver blinde.

Fra : Nis Deleuran

Dato : 04-01-02 16:23

> Cordless Mouseman Optical såmænd , men bedre bliver det ikke med den gamle
> model med hale sådan en har jeg nemlig også

Hmm....Måtten virker strålende med min Logitech Dual Optical....

Fra : ¯`·.¸J@nner®¸.·´¯\)

Dato : 04-01-02 16:41

Fik et svar fra producenten idag at den ikke kan bruges sammen med trådløse
mus hvilket jeg bad dem om få rettet i teksten på deres hjemme side.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 04-01-02 18:04

On Fri, 4 Jan 2002 16:22:59 +0100, Nis Deleuran wrote:

>Hmm....Måtten virker strålende med min Logitech Dual Optical....

Også her med en Logitech Cordless Mouseman Optical - kender dog
til tilfælde hvor Cordless Mouseman Optical ikke virker - har
ingen anelse om hvad der gør forskellen på at min virker men han
der lige trissede forbi i sin 8-farvede Taunus ude på vejen ikke
kan...samme model i mus, meget tæt på samme brugsmønster..

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Who's General Failure & why's he reading my disk?