Artec A6E
Fra : Kim Larsen

Dato : 02-01-02 19:56

Hej i gruppen

Jeg har hevet et oldtidsfund frem, det er min gamle scanner, en Artec A6E.
Den ville jeg gerne have til at virke i Windows XP Pro. Jeg har været på
deres hjemmeside og hentet den driver der er der, for der står den
understøtter XP, men det gør den bare ikke, jeg kan ikke få den til at makke
ret. Jeg har så skrevet til Artec support, her fik jeg svaret, at jeg skal
bruge Win 2000 driveren, det har jeg prøvet, det virker heller ikke !
Så kommer det store spørgsmål til jer. Findes der en anden driver der kan
bruges i forbindelse med denne scanner, eller findes der overhovedet nogen
måde at få den til at køre i Windows XP Pro ?

På forhånd tak for hjælpen.

Kim Larsen

Fra : Madsen

Dato : 03-01-02 03:50

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev:

> [...]
> bruges i forbindelse med denne scanner, eller findes der overhovedet nogen
> måde at få den til at køre i Windows XP Pro ?

Mon ikke nærmere det er et softwareproblem du sidder med?
Jeg tror jeg tillader mig at lave et Xfut til:

Hvad siger fejlmeddelelsen? Er det en SCSI-scanner?

Jeg kører selv med noget gammelt skrammel af en scanner.
Den kører fint på WinXP med en NT4-driver.

Madsen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-01-02 07:10

> [...]
>
> Jeg kører selv med noget gammelt skrammel af en scanner.
> Den kører fint på WinXP med en NT4-driver.

Beklager min postning, jeg var i min bedste overbevisning om at det var her
jeg skulle poste når det var min scanner jeg ikke kunne få til at virke

Kim Larsen

Fra : Madsen

Dato : 03-01-02 11:57

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev:

> Beklager min postning, jeg var i min bedste overbevisning om at det var her
> jeg skulle poste når det var min scanner jeg ikke kunne få til at virke

Jeg tror nu nærmere det er Windows, men det er da selvfølgelig
muligt jeg tager fejl. Der er bare ret mange som har haft problemer
med scannere i Win2000/XP, så jeg tror nærmere det er et driver-
problem.

Madsen.