Underligt internet problem
Fra : Jan

Dato : 02-01-02 18:27

Hejsa!

Jeg har fået et sært problem med min internetforbindelse, som jeg ikke kan
takle! Jeg har et lille hjemmenetværk bestående af to maskiner. De har
hidtil på fornuftig vis kørt på på windows Me og via PC1 koblet på StofaNet.

Forleden besluttede jeg så, at opgradere Pc1 og PC2 til Windows XP. PC1
kørte fint på Internettet, hvorimod Win XP nægtede at kendes ved noget
netkort i PC2. Jeg forsøgte herefter med et nyt kort (Sandberg i stedet for
Realtek) I PC 2, der nu blev genkendt som et Realtek!. Nevermind, men
problemet er at begge maskiner (OGSÅ PC1) nu kun kan åbne visse web-sider og
ofte noget langsomt. Andre åbnes ikke, men kommer med den "hvide" fejlside??

Jeg ved positivt, at der ikke er noget galt hos StofaNet, og jeg mener ikke
at have ændrt noget i forhold til da det virkede før udskiftningen af
netværkskortet i PC 2. Hvordan f...... kan nogle sider åbnes, mens andre
pludselig ikke kan!!!!!!!!!!!!! Det er altid de samme sider det drejer sig!

JEG HÅBER EN VENLIG SJÆL ER I STAND TIL AT HJÆLPE FØR ALT MIT HÅR BLIVER
GRÅT

Jan

Fra : Mogens

Dato : 02-01-02 18:39

"Jan" <jahla@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> ofte noget langsomt. Andre åbnes ikke, men kommer med den "hvide"

Har du slået Windows Firewall fra?
Den er under din forbindelse -egenskab- avanceret

Mogens

Fra : Jan

Dato : 02-01-02 18:52

"Mogens" <mogens"fjern mig"@nielsen.ac> skrev i en meddelelse

> [...]
> Den er under din forbindelse -egenskab- avanceret
>
> Mogens
>
> Ja, det har jeg prøvet, men det gør ingen forskel!

Jan

Fra : Ole Larsen

Dato : 02-01-02 23:48

Hej Jan