Hauppage WinTV Go
Fra : Peter Jespersen

Dato : 02-01-02 17:49

Aloha!

Jeg har netop fået kastet et Hauppage WinTV Go i nakken og kunne
godt tænke mig at vide om der findes programmer der muliggør
optagelser fra TV. Det ville være lidt af et nederlag hvis jeg
skulle efterlade Linux'en på den øde ø for at boote op i Windy,
for at kunne udføre denne opgave!

En ydmyg forhåndstak!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Get the facts first then you can distort them as much as you please!

Fra : Morten Primdahl

Dato : 02-01-02 17:05

Peter Jespersen wrote:

> [...]
> optagelser fra TV. Det ville være lidt af et nederlag hvis jeg
> skulle efterlade Linux'en på den øde ø for at boote op i Windy,

http://zapping.sf.net/ - tryk på MPEG knappen :)

"Lidt" OT, men hvad bruger du af software under windows? Jeg
har kun haft bøvl med Hauppauge's eget.

Morten

--
Morten Primdahl Caput A/S Phone +45 70 12 24 42
System Integrator Nygade 6 Fax +45 70 11 24 42

Fra : Peter Jespersen

Dato : 02-01-02 18:38

On Wed, 02 Jan 2002 17:04:40 +0100, Morten Primdahl wrote:

>"Lidt" OT, men hvad bruger du af software under windows? Jeg
>har kun haft bøvl med Hauppauge's eget.

Det finder jeg ud af hvis det behov dukker op, dvs hvis jeg ikke
kan få DualHead (G400 DH) til at fungere under SuSE (Kortet er
endnu ikke dukket op).
Har indtil nu fundet software til eComStation, og nu ser det ud
til at Linux også er dækket. Det gør så at jeg kommer til at
slås med Matrox betadrivere og desk-børgen igen, but so be it!

OT : Er der forresten et lille trick således at man kan få vist
indholdet af filmvinduet og ikke kun rammen med sort indhold på
Display 2 ??

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
This phone is baroque; please call Bach later.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 03-01-02 00:23

On Wed, 02 Jan 2002 16:48:33 +0100 (CET), Peter Jespersen wrote:

Kanon, der er muligheder i den Zapper - En ydmyg tak!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
If you run out of underwear, you're running too fast.