Gratis CMS med grafisk interface
Fra : Rune Andersen

Dato : 02-01-02 13:19

Hejsa...

Er der nogen der ved om man kan hente et gratis Content Management System
med et grafisk interface, så brugeren nemmere kan rette i websiderne,
istedet for de skal rette i html-koder!?

-Rune

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 02-01-02 14:00

On Wed, 2 Jan 2002 13:18:38 +0100
"Rune Andersen" <rune_andersen@hotmail.com> wrote:

> Er der nogen der ved om man kan hente et gratis Content Management System
> med et grafisk interface, så brugeren nemmere kan rette i websiderne,
> istedet for de skal rette i html-koder!?

Du finder et lille udvalg på 101 styks her:

http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Content_Management/

--
mvh Andreas
"Jeg er også gået over til Prin^H^H^H^HLinux"

Fra : Niels Andersen

Dato : 02-01-02 14:03

"Rune Andersen" <rune_andersen@hotmail.com> wrote in message
> Er der nogen der ved om man kan hente et gratis Content Management System
> med et grafisk interface, så brugeren nemmere kan rette i websiderne,
> istedet for de skal rette i html-koder!?

Bemærk: Han har spurgt om det samme på Eksperten:

http://www.eksperten.dk/spm/153175
http://www.eksperten.dk/spm/153176
http://www.eksperten.dk/spm/153177
http://www.eksperten.dk/spm/153178

Hvis du vil svare, så huske at kigge der først...

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Rune Andersen

Dato : 02-01-02 14:05

Well....jeg spørger for at være sikker på at der er nogen der ved noget....
Jeg har kigget på Hotscripts og der er ikke nogen med et grafisk
interface...

Fra : Niels Andersen

Dato : 02-01-02 14:25

> Well....jeg spørger for at være sikker på at der er nogen der ved
noget....

Du bør nu gøre opmærksom på det, når du spørger flere steder.

En ting der virkelig gør mig sur er, når jeg sidder og skriver et godt svar
på usenet, og så 10 minutter senere ser, at problemet er løst på Eksperten.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Rune Andersen

Dato : 02-01-02 14:33

Det skal jeg nok gøre næste gang

Men er der virklig ingen der ved hvor man kan findet et?!

- Rune

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 02-01-02 14:57

On Wed, 2 Jan 2002 14:24:53 +0100, "Niels Andersen"
> [...]

>på usenet, og så 10 minutter senere ser, at problemet er løst på Eksperten.

Og os andre som ikke læser eksperten skal så ikke have fornøjelsen af
et godt svar?

Skal vi også huske at fortælle hvis vi har stillet en kammerat samme
spørgsmål personligt, som vi stiller i en newsgroup?

http://www.gartneriet.dk

Fra : Niels Andersen

Dato : 02-01-02 15:00

"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> wrote in message
Eksperten.

> Og os andre som ikke læser eksperten skal så ikke have fornøjelsen af
> et godt svar?

Jo da. Spørgeren giver naturligvis sin løsning de steder, man har spurgt.

> Skal vi også huske at fortælle hvis vi har stillet en kammerat samme
> spørgsmål personligt, som vi stiller i en newsgroup?

Hvis man har en kammerat man kan spørge, så afventer man vel svar fra
vedkommende, inden man spørger på usenet?

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 02-01-02 21:17

> Er der nogen der ved om man kan hente et gratis Content Management System
> med et grafisk interface, så brugeren nemmere kan rette i websiderne,
> istedet for de skal rette i html-koder!?

Typo3 kunne være et godt bud.
http://www.typo3.com

/jesper/