Vedligeholdelse af alpin ski
Fra : Jakob Kirkegaard

Dato : 02-01-02 12:16

Jeg har et par Salomon ski (alpin) som siden sidste års brug har ligget
ubehandlede hen. Jeg er klar over det er bedste for dem, er at stå med
voks, sommeren over, hvilket dog ikke blev gjort. Mit spørgsmål er
derfor - hvad bør jeg gøre ved skiene inden jeg påny drager sydpå?

--
mvh Jakob Kirkegaard

Fra : Gjøl

Dato : 02-01-02 13:13

Jeg er klar over at dette bestemt ikke er det billigste, men det behageligste.
Få den lokale/forhandleren til at gøre det for dig, det er både hurtigt og
rigtigt. Han ved lige hvad der skal gøres, hvor du og jeg ikke har det rigtige
værktøj liggende, og har vi er det som regel 12 måneder det har været fremme
sidst.

Fra : Jakob Kirkegaard

Dato : 02-01-02 14:22

Wednesday 02 January 2002 13:13 skrev Gjøl:
> [...]
> og jeg ikke har det rigtige værktøj liggende, og har vi er det som
> regel 12 måneder det har været fremme sidst.

Jeg havde sandelig også regnet med at indlevere dem hos en autoriseret
forhandler - jeg ville bare lige høre hvad der kunne være relevante
ting at få gjort ved skiene, således jeg ikke falder helt igennem, når
de spørger hvad der skal gøres ved dem.

Kender nogen iøvrigt et fornuftigt sted i Aalborg, hvor man kan få
ordnet alpine ski?

--
mvh Jakob Kirkegaard