PHP
Fra : PzyCoBird

Dato : 01-01-02 21:43

Hey NG.

Findes der et program der der kan lave PHP? Altså forstået i den forstand at
man kan, ja hvordan skal jeg forklare det, øhh... "bruge musen" ?? Håber
nogle forstår mit spørgsmål..

mvh. PzyCoBird....
Forkert gruppe? giv mig en anden adresse til den rigtige...

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 01-01-02 21:58

> [...]
> nogle forstår mit spørgsmål..
>
> mvh. PzyCoBird....
> Forkert gruppe? giv mig en anden adresse til den rigtige...

Prøv at læse de tråde der i forvejen er!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-01-02 23:00

PzyCoBird skrev:

>Findes der et program der der kan lave PHP? Altså forstået i den forstand at
>man kan, ja hvordan skal jeg forklare det, øhh... "bruge musen" ?? Håber
>nogle forstår mit spørgsmål..

Spørgsmålet er lige blevet stillet:
<3c2f9f75$0$89107$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>
Og svaret:
<a0o79v$331$2@sunsite.dk>
<g99v2u47u9a4ea2qcieb9od6a3idbq8j6p@news.tele.dk>

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Marco Matruglia

Dato : 02-01-02 14:07

"PzyCoBird" <johnshansen@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> man kan, ja hvordan skal jeg forklare det, øhh... "bruge musen" ?? Håber

LOL =)

Jeg stillede præcis det samme spørgsmål, for 2 meddelelser siden...

- Marco