Brotherprinter og Windows XP
Fra : Søren Ottosen

Dato : 01-01-02 21:13

Hej!

Jeg har en komputer som har tilsluttet en Brother HL 1250 laser printer og
den kører Windows XP
Dette giver ingen problemer, men de komputere som sidder på netværket kan
ikke skrive ud på printeren. Det virkede fint før da jeg kørte Windows ME

Komputerne på netværket (som kører win 98 og win ME) skriver at printer er
offline, og at indgreb fra bruger er nødvedig.

(Printeren er selvfølgelig delt)

Jeg har hentet ny driver hos Brother, men det har ikke hjulpet.
Og jeg har installeret yderligere drivere til Windows 98/ME

Er der nogen der kan hjælpe???

Venlig hilsen

Søren Ottosen

Fra : Deaster

Dato : 01-01-02 21:34

Søren Ottosen wrote:

> [...]
>
> Jeg har hentet ny driver hos Brother, men det har ikke hjulpet.
> Og jeg har installeret yderligere drivere til Windows 98/ME

Du har selvfølgeligt sat op ude på klienterne at printeren sidder på en
anden maskine med måske et nyt prnternavn, ik ?

Jesper (Deaster)

Fra : Søren Ottosen

Dato : 02-01-02 08:25

Deaster skrev i meddelelsen ...
Søren Ottosen wrote:

> [...]

Du har selvfølgeligt sat op ude på klienterne at printeren sidder på en
anden maskine med måske et nyt prnternavn, ik ?

Jo det har jeg, men det ændrer ikke noget.

Jesper (Deaster)