Pinto.
Fra : Nina Svanholm

Dato : 01-01-02 19:33

Hej!

Godt nytår til jer alle!!!

Jacques synes at det er på tide at jeg lærer noget om pintoer.
Hvordan avler man dem? Hvad er den perfekte pinto? osv...

Hvis nogle ville fortælle eller henvise ville det være mægtigt.
Er der nogle af jer der har en pinto? Jeg ville blive glad for
at høre om jeres erfaringer og meninger om pintoer.

Ha`det godt!
Hilsen Nina og Jacques.

Fra : PiaR

Dato : 02-01-02 22:30

Prøv at se på www.pinto.dk - eller bare søge på ordet pinto på en
søgemaskine - så vælter det frem!

Fra : Nina Svanholm

Dato : 11-01-02 22:19

PiaR wrote in message
<3c337cc9$0$62859$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Prøv at se på www.pinto.dk - eller bare søge på ordet pinto på
en
>søgemaskine - så vælter det frem!

Hej!

Vi har ikke nogen søgemaskine.
Jeg synes ærlig talt at det er skuffende at søge under
www.pinto.dk, der står INTET om hvordan man avler, hvad man
kigger på osv.

Håber på bedre bud!

Venlig hilsen Nina

Fra : Snudeske

Dato : 15-01-02 18:52

Hej Nina.

Prøv at søge på ordet pinto på www.google.com

Der kommer mange sider frem (også nogen der ikke vedrører heste).

MVH

SR30730.

Fra : Richard Nybo

Dato : 02-02-02 22:37

Hej Nina og Jacques!
Jamen hvad er der at sige om pinto'er udover - naturligvis- at de er nogle
af verdens smukkeste heste?!! (Jeg har selv en fin "lille" hingst!*S*) I kan
gå ind på PIH's hjemmeside. Der er der links til sider med pinto og
pintoavl. Der er også beskrivelser i PIH's vedtægter af hvad en pinto er og
hvad der kræves for at den kan kåres, hvilke racer der må bruges i pintoavl
og hvilke racer der ikke må o.s.v. Jeg kan ikke liiiige huske adressen, men
den hører under DRF's side. Håber I kan bruge det til noget!

M.V.H.
Camilla

Fra : Nina Svanholm

Dato : 03-02-02 21:44

Hej Camilla!

Tusind tak for hjælpen, det er en mægtig god side!

Hvor høj er din hingstebasse? Ved du om det er normalt at de
ikke er så høje?

Venlig hilsen Nina og Jacques.