Fjols slår til igen !!
Fra : coppi

Dato : 01-01-02 16:50

Godt nytår.

Her i gruppen har mange taalt om hvor nervøse deres hunde var for
fyrværkeriet nytårsaften.

Hjemme hos os har vi et andet problem, Coppi tror det er ham der er
fyrværkerimester.Han følger troligt med ud og sætter ild til lunterne og
hvis ikke han bliver gennet væk ville han blive stående lige ved siden af,
når de røg til himmels.

Han kigger efter dem oppe i luften og hygger sig vældigt, er slet ikke klar
over, at de kan være farlige.

Det beviser bare en gang til, at der mindst er en rotte i DK, der er rimelig
dum. ( tihi - og dejlig )

coppi

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 01-01-02 19:06

> Her i gruppen har mange taalt om hvor nervøse deres hunde var for
> fyrværkeriet nytårsaften.

Nytårsaften bedre end jeg selv ! >>Også han nød at se fyrværkeriet på himlen
mens han sad ved siden af mig ved vinduet - og her har jeg gået >>og været
nervøs på Olivers vegne ........... Uanset, så er jeg glad for, at
Nytårsaften er overstået for denne >>gang !

Hilsen Pia

Fra : Yvonne Nielsen

Dato : 05-01-02 16:06

Hvad Coppi's Far!!

ER det ikke dig der er fjolset???

Man tager sgu da ikke vovser med ud og fyre fyrværkeri af!!! Det er god
latin for alle hundeejere pånær nok lige dig.

Håber at din hund må få en Far der tænker sig lidt om her i 2002.

optimistisk hilsen fra
Yvonne

Fra : Yvonne Nielsen

Dato : 06-01-02 15:18