parabol
Fra : Tommy

Dato : 01-01-02 09:29

hej n.g.
da jeg har to paraboler som jeg ikke bruger mere derfor vil jeg gerne af med
dem de er da godt nok analog
men skærmene er de store ca.100 cm. og der følger da også 2 resiver med
jeg vil sælge for 300 for en stk og 500 for 2 stk så hvis i er entresseret
er i velkommen til at skrive til mig på min emailadrs. som er
pongo2@rasmussen.mail .dk
hilsen Tommy
ps. rigtigt godt nytår

Fra : Jørgen L. Nielsen

Dato : 02-01-02 02:23

og det sædvanlige spørgsmål hvor henne i landet er det lige du bor ?

Hilsen Jørgen

Fra : Tommy

Dato : 02-01-02 09:24

"Jørgen L. Nielsen" <Jlyn_Fjern_dette@privat.dk> skrev i en meddelelse
> og det sædvanlige spørgsmål hvor henne i landet er det lige du bor ?
>
> Hilsen Jørgen
> "Tommy" <pongo2@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> med
ps::::: det må i undskylde jeg er på fyn i odense

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 02-01-02 11:10

Tommy wrote:

> hej n.g.
> da jeg har to paraboler som jeg ikke bruger mere derfor vil jeg gerne af med
> dem de er da godt nok analog
> Klip

Dette er den forkerte gruppe at sælge i, Tommy.

Køb og salg osv. er ikke velset i grupper som denne.
Prøv dk.marked.privat.xxx

Hvorfor.? - Brug lidt tid på at kigge på disse sider: http://www.usenet.dk/

Mvh. Jørgen

Fra : VH