Godt nytår!
Fra : Lotte M

Dato : 31-12-01 14:39

Så er der ikke ret mange timer tilbage af 2001.... Mon jeg er den
eneste, der synes tiden iler?

Var 2001 et godt år for os i gruppen? Tjo, mange af os oplevede
store lyspunkter; men andre venter desværre stadig.....

Astrid og Ulla fik deres biler, Lisbeth og Robert fik fødder og hjul
under eget bord, Søren og Lotte blev forældre, Leonard indrettede
hus og ja ... sikke et år - det har været dejligt, at dele oplevelserne
med Jer.

Forhåbentlig bliver 2002 året hvor Kaj og Annette får styr på
plejesituationen, hvor Ulla får sit kørekort og hvor alle I andre,
der venter på "noget", får Jeres ønsker opfyldt.

Forhåbentlig vil nogle af smuglæserne give sig til kende i det nye år,
så vi kan få flere og nye vinkler på debatten.

Med ønsker om et godt og lykkebringende nytår til alle!
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 31-12-01 16:24

Lotte M skrev:

>Så er der ikke ret mange timer tilbage af 2001.... Mon jeg er den
>eneste, der synes tiden iler?

Du er ikke helt alene.

>Var 2001 et godt år for os i gruppen?

For mit vedkommende var det da. Jeg nåede ikke det vilde i 'sagen',
men derimod på andre fronter.

>Med ønsker om et godt og lykkebringende nytår til alle!

Tak.
Vi vil ønske det samme for jer alle.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Karsten Jensen

Dato : 31-12-01 17:13

On Mon, 31 Dec 2001 14:39:01 +0100, "Lotte M" <info@lotte-m.dk> wrote:

>Så er der ikke ret mange timer tilbage af 2001.... Mon jeg er den
>eneste, der synes tiden iler?

NEJ.

>Var 2001 et godt år for os i gruppen?

Helt bestemt. Husker stadig den underholdende eftermiddag jeg så to
kørestole i Frederecia køre løb mod hinanden til stor fare almindeligt
dødelige......

>Med ønsker om et godt og lykkebringende nytår til alle!

Lige over....

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Robert Refsgaard

Dato : 31-12-01 17:23

"Lotte M" <info@lotte-m.dk> skrev i en meddelelse news:a0ppgv$cf$1@sunsite.dk...
> Så er der ikke ret mange timer tilbage af 2001.... Mon jeg er den
> eneste, der synes tiden iler?

Jeg tror mit ur er gået i stå. Var det ikke for et øjeblik siden at vi sidst sagde "GODT NYTÅR!"?

> Var 2001 et godt år for os i gruppen? Tjo, mange af os oplevede
> store lyspunkter; men andre venter desværre stadig.....
>
> Astrid og Ulla fik deres biler, Lisbeth og Robert fik fødder og hjul
ahm - det med hjulene er ikke gået i orden endnu.

> under eget bord, Søren og Lotte blev forældre,
Jo og tillykke med det/den øh.....

--
MVH og Godt Nytår fra Lisbeth & robert
--------------------

Fra : Jan Bang Madsen

Dato : 01-01-02 17:08

Jeg vil bare tilslutte mig.

Godt nytår til alle.

Hilsen

Jan

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 02-01-02 22:25

Den Mon, 31 Dec 2001 17:22:41 +0100 skrev "Robert Refsgaard"
<robertr@12move.dk> :

>Jo og tillykke med det/den øh.....

En lille pige, Kristine, blev født d. 1/9
http://www.fischer-streton.dk/kristine.php

Og et rigtigt godt nyt år til alle i gruppen skal der lyde herfra Lolland!
Vi har haft en pokkers hårdt 2001 - køb af hus, klager/breve/skrivelse frem
og tilbage til kommuner og andre i adskillige fortsat uafsluttede sager
(SUK!), Lottes sygdom og operation, og sidst en 4 måneders indlæggelse med
lille Kristine....
Så vi glæder os dælme til at vi i 2002 kan blive et stille og almindeligt år

--
Søren C. Fischer
http://www.soren.fischer.as

Fra : Lotte M

Dato : 09-01-02 00:35

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk> skrev

> En lille pige, Kristine, blev født d. 1/9
> http://www.fischer-streton.dk/kristine.php

Hun er godt nok blevet stor - sikke en dejlig unge

> Så vi glæder os dælme til at vi i 2002 kan blive et stille og almindeligt år

Det håber jeg i får!
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Henrik Larsen

Dato : 01-01-02 17:50

> Så er der ikke ret mange timer tilbage af 2001.... Mon jeg er den
> eneste, der synes tiden iler?

Nej

> Var 2001 et godt år for os i gruppen? Tjo, mange af os oplevede
> store lyspunkter; men andre venter desværre stadig.....

Ja jeg håber at der er noget der vil lykkedes for mig, og tak for de
støttende ord.

> [...]
> under eget bord, Søren og Lotte blev forældre, Leonard indrettede
> hus og ja ... sikke et år - det har været dejligt, at dele oplevelserne

Stort tillykke til dem.

> Forhåbentlig bliver 2002 året hvor Kaj og Annette får styr på
> plejesituationen, hvor Ulla får sit kørekort og hvor alle I andre,
> der venter på "noget", får Jeres ønsker opfyldt.

Ja jeg glæder mig på andres vejne at noget lykkedes for dem.

> Forhåbentlig vil nogle af smuglæserne give sig til kende i det nye år,
> så vi kan få flere og nye vinkler på debatten.

Ja lidt smug læser er jeg jo nok, jeg føler ikke at jeg er handicappedet nok
(selv om jeg har epilepsi, rysten på hænder+ben og nu slidgigt) :(.

> Med ønsker om et godt og lykkebringende nytår til alle!

I L M

Henrik Larsen
Web-site på vej