Shutdown probs.
Fra : Lars Jacobsen

Dato : 31-12-01 00:19

Hey. Har to spørgsmål:

1. Jeg har netop opgraderet til et Asus A7V266-E (Raid). Imidlertid har jeg
et meget irriterende problem som jeg ikke kan huske hvordan man løser (har
haft det før med a andre MBs).

Sagen er at når jeg lukker ned så starter maskinen bare forfra (som med
resetknappen). Jeg har prøvet at disable powermanagement i BIOS men lige
meget hjælper det.

Jeg kører i øvrigt WinXP Pro. Håber I kan hjælpe.

2. Jeg har overvejet at købe et iPanel til mit Asus board. Det viser temp,
fans etc. og er smart til lidt clocking. Imidlertid har jeg flere steder
læst at iPanel kan få maskinen til at "stamme" hvert 30-sekund hvilket
skulle være meget ubehageligt i spil + mp3...er der nogen her der ved om det
er løst?

På forhånd tak

Lars

Fra : Lars Jacobsen

Dato : 31-12-01 10:23

Hey

Jeg prøvede lige lidt mere. På nettet fandt jeg en guide til problemer med
XP og shutdown (http://www.aumha.org/a/shtdwnxp.htm). Her foreslog de at man
i opstarts/nedluknings-kontrollen disablede at systemet genstartede ved
fejl. Efter dette har jeg ikke længere problemer med at maskinen ikke lukker
rigtigt ned.

Jeg vil dog stadig gerne høre om erfaringer med Asus iPanel

Lars