Søges: stævnemøde med en norsk skovkatteha~
Fra : S.J & L.T.

Dato : 30-12-01 23:51

Kære Allesammen.
Da min svigerinde planlægger at lade sin norske skovkat Simba få killinger
for anden gang; søger de en flot og god skovkattehan; der er villig til at
"give en hjælpende hånd".
Har nogen af jer et tip til, hvor man finder en 'anbefalelsesværdig' herre?

Med Venlig Hilsen
Linda

I kan tage et kig på Simba her:
http://communities.msn.dk/_Secure/0NAD**2EQX4WPFp!ntzFoG5eX8HJC7Bp!

Rigtigt godt nytår allesammen!!!

Fra : S.J & L.T.

Dato : 31-12-01 00:22

> I kan tage et kig på Simba her:
> http://communities.msn.dk/_Secure/0NAD**2EQX4WPFp!ntzFoG5eX8HJC7Bp!

Ja jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg lige rodede rundt i; men her er det
korrekte link ihvertfald:

http://communities.msn.dk/ThomsenJuul/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=
128

Linda

Fra : Nina El Falaki

Dato : 31-12-01 01:01

Hej Linda

Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til Norsk Skovkattering Danmark. Der er
sikkert en her, der kan give dig linket

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Camilla Scharff

Dato : 31-12-01 01:08

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev...
> Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til Norsk Skovkattering Danmark. Der
er
> sikkert en her, der kan give dig linket

Ja da, http://www.norskskovkat.dk/dansk/index.htm - men det hjælper måske
ikke såå meget, hvis Simba ikke har en stamtavle...?

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 31-12-01 01:47

> Da min svigerinde planlægger at lade sin norske skovkat Simba få killinger
> for anden gang; søger de en flot og god skovkattehan; der er villig til at
> "give en hjælpende hånd".

Hej Linda

Har Simba stamtavle?

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : S.J & L.T.

Dato : 31-12-01 12:06

Ja; Simba har stamtavle -jeg prøver lige at få fat i flere detaljer, hvis
det er....

Linda

Fra : Grit Wessel

Dato : 31-12-01 13:59

> Ja; Simba har stamtavle

Fint, og jeg går ud fra, at der ikke er et "Må ikke anvendes til
avl"-stempel i stamtavlen?

Der er flere forskellige måder du (din svigerinde) kan finde en
skovkattehan.

1. I kan snakke med Simbas opdrætter. Måske kan han/hun hjælpe jer med at
finde en han, der passer til Simba.

2. I kan tage på udstillinger og kigge på de fertile hankatte, der er
udstillet. Finder I en, I synes er flot, kan I snakke med ejeren, om han/hun
"låner" ham ud.

3. I kan kigge på hjemmesider efter hankatte. Der er en rimelig komplet
liste over danske skovkatteopdrættere med hjemmeside på
http://www.norskskovkat.dk/dansk/links.htm#dk
Det er ikke alle, der vil låne deres hankat ud, men det skader ikke at
skrive/ringe og spørge dem.

4. I kan kigge på Norsk Skovkatterings hankatteliste på
http://www.norskskovkat.dk/dansk/studlist.htm Men der er godt nok ikke det
store udvalg.

MVH Grit

--