WinCast/TV manual
Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 30-12-01 21:50

Hej,

Jeg har fået købt et brugt WinCast/TV 56304 RevC TV tuner kort. Desværre har
jeg ikke fået noget papir med på dyret. Der sidder et antennestik samt tre
phone stik og et mini-jack på bagpanelet, også ser det ud som om der er
mulighed for at tilsluttet audio fra CD (to stik på selve kortet). Desværre
er det ikek muligt at fastslå hvad de tre phone stik er til, ligesom jeg
ikke er helt klar over hvad minijack stikket er til.

Er der en som ligger inde med manualen i elektronisk form, som gider maile
den, eller som gider fortælle hvad de forskellige stik er til. Hauppauge.com
har jeg kikket på, men har ikke fundet informationerne. Jeg tror det gule
stik er til video ind, også er jeg bare i tvivl om resten. Minijack kunne
være remote, men hvordan fungere det så ?

Håber der er nogen som kan hjælpe.

Godt nytår - og pas nu på jer selv og de andre.

Jørn

Fra : Morbid Angel

Dato : 30-12-01 22:15

On Sun, 30 Dec 2001 21:49:46 +0100, "Jørn Hundebøll"
<xven@netbruger.dk> wrote:

> [...]
>være remote, men hvordan fungere det så ?
>
>Håber der er nogen som kan hjælpe.
>
>Godt nytår - og pas nu på jer selv og de andre.

Jeg kænder ikke kortet men på mit Lenco tv-kort har jeg et stik hvori
der går en sort ledning til lydkortet for at få lyd på tv-tuneren.

mvh

MA

Fra : Morbid Angel

Dato : 30-12-01 22:16