Infrarødt øje til mobil.
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 30-12-01 21:33

Hep og godt nytår omkring jer alle!

Hvis man har en bærbar med IR kan man synce med sin mobiltelefon.

Er dette ikke også muligt på en stationær computer?

Er det specielle motherboards, eller PCI kort man bruger i så fald?

Kim J.

Fra : D9N

Dato : 30-12-01 22:47

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hep og godt nytår omkring jer alle!

ilm

> Hvis man har en bærbar med IR kan man synce med sin mobiltelefon.
> Er dette ikke også muligt på en stationær computer?

jo

> Er det specielle motherboards, eller PCI kort man bruger i så fald?

man køber en ir port... enten som pci eller som usb

--
vh
D9N

[ICQ - 78427356]
Peace-Love-Harmony

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-01-02 15:24

"D9N" <trans@it.dk> skrev i en meddelelse

> man køber en ir port... enten som pci eller som usb

Eller som tilbehør til bundkortet.....

Fra : Darkh

Dato : 01-01-02 14:36

> Hvis man har en bærbar med IR kan man synce med sin mobiltelefon.
> Er dette ikke også muligt på en stationær computer?
> Er det specielle motherboards, eller PCI kort man bruger i så fald?

Du kan købe en IR port til serielporten incl. en del software til telefonen
hos T Hansen

http://www.thansen.dk/product.asp?c=32906335&n=283070280&pn=411067624

Det er også muligt at købe en til USB porten, men jeg kan ikke huske hvem
der har den.

mvh
JEsper