Fældning
Fra : RHR

Dato : 30-12-01 19:46

Hej alle!

Jeg håber at I alle har haft en god jul!

Jeg er jo den heldige ejer af to gadekryds (schæfer, labrador, golden
retriever, berner sennen, collie, grå ulv osv..) De plejer altid at fælde
MEGET, de plejer at få Chappi som foder. Nu er jeg for 8 dage siden gået
over til Eukanuba, kan det passe at det allerede indvirker på hundenes
fældning, de fælder næsten ikke mere..

Med Venlig Hilsen
RHR

Fra : Nina El Falaki

Dato : 30-12-01 21:07

Okja, Eukanuba er et godt foder mens Chappi er et skodfoder, så det lyder
ganske logisk.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : janniehalloe

Dato : 01-01-02 16:48

"Nina El Falaki" skrev d. 30-12-01 21:07 dette indlæg :
> Okja, Eukanuba er et godt foder mens Chappi er et skodfoder, så det
lyder
> ganske logisk.
>
> --
> Nina El Falaki
> Feca Somali & Bengal Cats
> E-mail: cats@feca.dk
> http://www.feca.dk
>
> "RHR" <rikkehave@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ret sjovt det der med foder.
jeg bruger specefic til mine hunde, men i sommers da tæven skulle have
hvalpe gik jeg over til hill´s (dyrlægens anbefaling)
Der kom dobbelt så meget ud i den anden ende, så jeg er tilbage til
specific. Selvom jeg har store hunde, Hovawarter, er det ikke meget der
kommer ud med specific.

http://www.kandu.dk/

Fra : Nina El Falaki

Dato : 01-01-02 17:28

Ja en god indikator for et foders lødighed er jo hvor meget, der kommer ud i
den anden ende.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jesper Hammer

Dato : 31-12-01 01:37

Hej RHR

Foder kvalitet er alfa omega - det kan ikke betale sig at købe det billige
foder, for som regl er det ikke til nogen særlig gavn. Men det er ikke altid
pris/kvalitet hænger sammen. Jeg vil anbefale dig at læse lidt om ernæring,
det kan være til stor gavn. Og en lille hjælpe regl, jo mere der kommer ud
den anden vej, jo mindre er foderet værd.

Hilsen

Jesper