Award Bios Upd.
Fra : Peter Simonsen

Dato : 30-12-01 18:37

Hej samt godt nytår !
Min søn har købt en 20gb Hd...men ak..hans gamle bios kan KUN
se de 8Gb...
==
Bios er: Award Modular BIOS v4.51PG
Date: 20/09/1996
==
Har søgt, forgæves efter en updatering på nettet, men sikkert
ikke de rigtige steder, har kun fundet MOD prg. til samme..
Kan nogen hjælpe, har en god ide/link ??

Mvh. Peter (pas(snabela)city.dk)

Fra : [SC] Muff Diver

Dato : 30-12-01 20:57

"Peter Simonsen" <pas@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke de rigtige steder, har kun fundet MOD prg. til samme..
> Kan nogen hjælpe, har en god ide/link ??

"Vi" bliver nødt til at have flere informationer,såsom hvad bundkort han
har.
Har i en manual til den/det???
Ellers skriv "bios-stringen" ned,det er de efterfølgende tal/bogstaver efter
"date : 20/09/1996" og prøv så denne side :
http://www.wimsbios.com/
der kan i finde ud af hvilket bundkort han har.
Håber det hjælper lidt på vej.....

Fra : Borchmann

Dato : 31-12-01 16:57

On Sun, 30 Dec 2001 18:36:54 +0100, "Peter Simonsen" <pas@city.dk>
wrote:

> [...]
>ikke de rigtige steder, har kun fundet MOD prg. til samme..
>Kan nogen hjælpe, har en god ide/link ??

Prøv at gå ind på hd-fabrikantens hjemmeside og se om de ikke skulle
have et tool der kan løse dit problem med en tillægsbios. Jeg ved da
at seagate og ibm har disse programmer til at ligge på deres
hjemmesider. Happy hunting :)
Mvh Janko