Nytår
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 30-12-01 15:54

Hejsa gruppe

I ønskes alle et rigtigt godt nytår. Med tak for året der snart er gået
(hvor tiden dog flyver)
Håber at alle misserne kommer ok, igennem alt larmen i morgen ved midnat.
Her skyder genboen nok så lystigt, hen over taget på lejligheden her Men
Neo & Dixie er snart blevet vænnet til det, det er mere os andre som sender
genboen sure tanker *grr*

Godt Nytår
Hilsen
Joan

Fra : Morten Skjershede

Dato : 30-12-01 17:55

Hej Joan + resten af gruppen
Også herfra skal lyde et GODT og LYKKELIGT NYTÅR til alle, incl. alle
misserne Tak for hjælp og svar på indlæg.

Nytårshilsen
Morten, Ulrich, samt Kiba

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a0n9i0$jo7$1@sunsite.dk...

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 30-12-01 18:08

Tja, her er det overboen. Sidste år blev de ved til 4.30, og jeg frygter
ganske gevaldigt for i morgen, da de har gjort rent i dag

Heldigvis lader misserne til at tage det pænt. Jeg holder mig dog hjemme,
netop af hensyn til misserne, og især Harry, der jo ikke har oplevet det før

M.v.h.
Lise

Fra : Jetpool

Dato : 30-12-01 23:34

Hej

Godt nytår til alle i gruppen, jeg har også valgt at blive hjemme, da det er
Frederiks første nytår, Venus tager det utroligt pænt.

Linda, Venus og Frederik

Joan Frederiksen <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a0n9i0$jo7$1@sunsite.dk...

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 31-12-01 00:44

I lige måde også til resten af gruppen naturligvis.....
Her bluver det også en hjemmeaften i hvert fald først på aftenen. Kattene er
jeg ikke så nervøse for de sidder nysgerrige ved vinduet for at se hvad der
er der larmer og lyser når de skyder af rundt omkring.

Camilla Christiansen

Fra : Kate

Dato : 01-01-02 03:13

"Camilla Christiansen" <camilla@snabe.dk> wrote in

> I lige måde også til resten af gruppen naturligvis.....
> Her bluver det også en hjemmeaften i hvert fald først på aftenen.

Også et lidt forsinket godt nytår til alle her i gruppen. Sikke en
masse af os som har været hjemme hos de små i dag
Jeg valgte også at blive hjemme i år. Johan og Sofie og kaninerne er
fløjtende ligeglade med fyrværkeri, men da Lante jo kommer fra
bøhlandet så vidste jeg ikke hvordan han ville reagere på larmen og
lyset. Jeg kender jo mig selv godt nok til at vide at jeg ville
bekymre mig det meste af aftenen, så var det bedre bare at blive
hjemme. Så var det jo held i uheld at jeg lå med hovedet i
toilettønden hele søndagen og idag døjer med en lille halsbetændelse
og en lidt større forkølelse. Jeg mener, så slap jeg jo for at melde
afbud til noget, havde ellers fået et godt tilbud hos nogle venner.
Jeg er ikke helt sikker på at de forstår mig, men heldigvis
respekterer de min beslutning.
Jeg havde nu spurgt Joana mht. til Lante og nytår, men som hun svarede
"vi bor så langt ude at der ikke er meget fyren af" mere eller mindre
korrekt citeret ja, så var der jo ikke nogen tvivl hos mig.
Heldigvis tog han det med ophøjet ro. Kun en gang hvor der blev fyret
lidt af på parkeringspladsen nedenfor fik han store øjne, men det
varede nu ikke længe. Så stod alle tre misser i stuedøren og hylede
noget om at det da vidst var temmeligt længe siden der sidst havde
været noget i madskålene. Nåja, mad fik de, så mens det bragede
udenfor, spiste de alle tre med ophøjet ro. Så jeg kan sagtens tage
til Nytår til næste år uden at bekymre mig.

Håber tømmermændene ikke er for hårde ved jer når i vågner

Kate