Nokia 5510
Fra : PAYNE

Dato : 30-12-01 14:41

er en nokia 5510 noget værd???

Fra : Anders Larsen

Dato : 30-12-01 15:36

"PAYNE" <anne_mette@olesen.mail.dk> skrev i en meddelelse...
> er en nokia 5510 noget værd???

Den lever iværtfal ikke op til de krav jeg stiller
til en mobil. Jeg var lige nede i den lokale Fona
og kigge lidt på den... ikke noget kønt syn efter
min mening. Den er både for stor og vejer for
meget og har for lidt funktioner i forhold til størrelse
osv., men det er jo op til den enkelte !!

Dette er disse krav jeg stiller til min næste mobil:

vægt: ikke højere end 90g
Standby: over 200 timer
Antenne: indvendig

--
Mvh:
Anders Larsen

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 31-12-01 08:38

"Anders Larsen" <anders-larsen@b2mail.dk> skrev i melding

> [...]
> osv., men det er jo op til den enkelte !!
>
> Dette er disse krav jeg stiller til min næste mobil:

Kanskje et alternativ til 5510 kan være en 3330 (5510 inneholder jo en
sådan) og en Nokia Music Player med mp3-spiller og radio. Spilleren kan
benyttes uavhengig av mobiltelefonen, og den har minnekort.

Man får riktignok ikke qwerty-tastatur, men det er jo det som gjør 5510 til
et "hangarskip" :)

Prismessig bør man uansett komme billigere ut med denne todelte løsningen,
som jeg har skissert. En 3310/3330 kan man jo få til en ok pris med abb.,
eller man kan kjøpe en på auksjon.

Mvh

Thorolv