Handicap P-pladser ??
Fra : Danevang

Dato : 30-12-01 13:38

Hej alle der har et handicapskilt til jeres bil !

Er det ikke irriterende når Handicap P-pladserne bliver "taget" af en ikke
handicappet ?

Jeg bliver SÅ harm og gal i skralden !

Jeg kunne godt tænke mig at have nogle klistermærker til at klistre på
"forbryderne" med ordlyden "Når du har taget min Handicapplads, så må du
også tage mit Handicap !" eller lignende ?

Er der nogen der ved om der findes klistermærker der kan bruges til denne
"mission" ?

Hilsener Susanne Winther Andersen

Fra : strid@strid.dk

Dato : 30-12-01 14:10

Du kan faktisk få hos PTU sådan nogen små blå sedler der siger " hvis du
tager min plads tager du også mit handicap?"

Ring til dem og hør

Astrid

Fra : Lotte M

Dato : 30-12-01 14:43

"Danevang" <danevang@post.cybercity.dk> skrev

> Er det ikke irriterende når Handicap P-pladserne bliver "taget" af en ikke
> handicappet ?

Jo! Jeg har adskillige gange ringet og givet politiet et tip og hvis de ikke
har travlt, så kigger de gerne forbi med blokken

> Jeg bliver SÅ harm og gal i skralden !

Me2

> Jeg kunne godt tænke mig at have nogle klistermærker til at klistre på

Hvis du har adgang til en computer med printer, så kan du selv lave
nogle mærkater.

> Er der nogen der ved om der findes klistermærker der kan bruges til denne
> "mission" ?

Dansk handicapforbund har lavet nogle sedler.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk
http://www.handiinfo.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 31-12-01 17:11

On Sun, 30 Dec 2001 14:43:02 +0100, "Lotte M" <info@lotte-m.dk> wrote:

>Jo! Jeg har adskillige gange ringet og givet politiet et tip og hvis de ikke
>har travlt, så kigger de gerne forbi med blokken

Hmmm, gider de godt beskæftige sig med det?

Jeg holdte LOVLIGT parkeret i en MEGA-stor parallel invalide-bås ved
Herning Centeret (OBS) for et år siden. Ingen problemer her, men da
jeg kom ud til min bil var der en lille bitte bil der lige havde kilet
sig ind bag mig og de bagveliggende skrå båse. Jeg havde lidt
småtravlt og jeg måtte ringe til Herning politi som efter 20 minutter
kom ud (det var midt i juletiden og de var ikke begejstrede på
stationen for at tage sig af sådan en lille sag). Den flinke betjent
fik sporet bilens eje, og ringet ham op på en mobiltelefon så han
kunne flytte sin bil - og så jeg kunne komme ind i min bil igen
(skal ind bagfra). Ejeren af den ulovligt parkerede Nissan Micra var
meget flink indtil Hr. Betjent begyndt at tale om et bødeforlæg på 500
spir..... Jøsses han blev sur og havde nærmest ingen forståelse for at
jeg ikke kunne komme ind i min bil, der jo altså holdte lovligt
parkeret i en bås hvor min bil sagtens kunne holde og er stor nok til
også at Lotte hun kunne have campingvogn med bagefter....

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Robert Refsgaard

Dato : 30-12-01 23:29

"Danevang" <danevang@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:a0n1qt$1bfv$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> også tage mit Handicap !" eller lignende ?
>
> Er der nogen der ved om der findes klistermærker der kan bruges til denne

Jo.
Jeg har lavet følgende seddel, som passer med 3 på et A4 ark - når jeg udvider margenerne lidt. Jeg bruger ikke klister - så kan jeg
genbruge sedlerne, når de bliver smidt på pladsen.

Når Du parkerer på en afmærket invalide p-plads, skal Du huske at sætte dit blå invalidevogn-skilt, så det ses.

Hvis Du ikke har sådan et, må du ikke parkere her!

Hvis Du alligevel tager pladsen –

vil Du så også tage mit handicap?

Jeg vil gerne bytte – jeg har ikke selv bedt om det!

Mvh - en der er nødt til at bruge en invalide P-plads.

--
MVH robert
--------------------

Fra : Karsten Jensen

Dato : 31-12-01 17:05

On Sun, 30 Dec 2001 13:38:04 +0100, "Danevang"
<danevang@post.cybercity.dk> wrote:

Dansk Handicap Forbund sælger nogle små sedler der ligner
parkeringsbøder.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen