Tørre hænder?
Fra : Per Værum Mikkelsen

Dato : 30-12-01 11:08

Når udendørstemperaturen blot nærmer sig nul, får jeg altid så tørre hænder,
at huden revner på knoerne og i øvrigt virker som sandpapir. Jeg har prøvet
mange forskellige cremer (sidst en håndcreme til 148,-!!!), men uden held.
Findes der en god og effektiv kur?
m.v.h. Per

Fra : Finn Jensen

Dato : 30-12-01 11:31

"Per Værum Mikkelsen" <prikke@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
prøvet
> mange forskellige cremer (sidst en håndcreme til 148,-!!!), men uden held.

Den blå Helosan salve laver mirakler . Kaldes også for Kopatsalve.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-12-01 12:03

"Per Værum Mikkelsen" <prikke@mail.dk> wrote in message
> [...]
prøvet
> mange forskellige cremer (sidst en håndcreme til 148,-!!!), men uden held.

gå ned og køb en god FED creme... gerne kopattesalve som en anden har
foreslået..... køb samtidig en bunke af de tynde hvide bommuldshandsker man
kan købe... jeg tror de kan fås i mange supermarkeder ( mener at have set
dem i føtex)... om aftenen rengør du dine hænder med en plejene og
disificerende sæbe og derefter smører du et TYKT lag på hænderen.... gerne
så du har et tykt hvidt lag på.... derefter tager du handskerne på og går i
seng..... næste morgen plejer du dine hænder som sædvaneligt med en god fed
creme... gerne en barrierecreme som giver hænderne et "ekstra lag hud" for
at beskytte mod kulden.... og næste aften gør du det samme igen med handsker
og creme og det hele...
det gørdu til hænderne er helet op ( sørg sæfølig for at bære varme handsker
HVER gang du går uden for) og herefter kan du holde det ved lige et par
gange om ugen i stedet for hver dag...
-
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Nocturno Culto

Dato : 16-02-02 14:32

--
Nocturno Culto
http://www.jesspar.dk/
> [...]
> Findes der en god og effektiv kur?
> m.v.h. Per
>
> Jeg kender en rigtig god creme, den hedder locobase og kan købes på
apoteket. Smør med den lige så tit dine hænder bliver tørre, det hjælper.

Trine