BARF
Fra : Doggy

Dato : 30-12-01 02:24

Hej

Er der nogen i NG der har erfaring med at opfostre et hvalpekuld på BARF
kost ?

Eller fodrer sin voksne hund med BARF ?

Hilsen

Merete

Fra : Kiksekage

Dato : 30-12-01 17:02

"Doggy" <post@doggy.dk> skrev i en meddelelse news:3c2e6e91$0$55565$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej
>
> Er der nogen i NG der har erfaring med at opfostre et hvalpekuld på BARF
> kost ?
> Eller fodrer sin voksne hund med BARF ?

Send en tom mail uden emne til:
LISTSERV@CUNYVM.CUNY.EDU
og med følgende i tekstfeltet:
GET DIET POSTS

Så for du tilsendt Bob Church's "Diet Posts 101"
på 73 sider. Spækket med info, som han har indsamlet.

MH

Fra : Elsebeth Skovdal

Dato : 31-12-01 17:27

Hej Merete

Mine to hunde har levet efter BARF i over et år nu - og jeg er OVENUD
tilfreds med det - de får ALDRIG alm. købefoder igen, det er helt sikkert.
JEg har desværre ingen erfaringer med at opfostre hvalpe overhovedet. Har du
prøvet BARF-mailinglisten??? Jeg har desværre ikke adressen her, men kan
sende den, når jeg kommer tilbage til Djælveøen igen.

KH
Søs

Fra : Rikke Vang Olsen

Dato : 01-01-02 17:14

Hej Merete.

Jeg fodrer begge mine hunde efter Billinghurst BARF princip og jeg er meget
glad for konceptet.

god, helt nede på jorden og her kan du få svar på alle dine spørgsmål.

Desuden vil jeg anbefale at læse Billinghurst to bøger
Give your dog a bone og Grow your pup with bones.

Det tager lige lidt tid med læsning og planlægning men når man først er i
gang er det faktisk ikke ret meget mere besværligt end normalt tørfoder.
(kræver bare lidt mere fryserplads)

Jeg bruger meget kyllingehalse som RMB som jeg køber ved Dandog. Det er
ganske vist noget dyrere end andre RMB men til gengæld er det LET *S*

Du er også meget velkommen til at skrive til mig hvis du har spørgsmål om at
komme i gang.

Mange hilsner og held og lykke

Rikke Andersen

Fra : Doggy

Dato : 01-01-02 23:06

Hej Rikke

Tak for de gode råd. Hvor kan man købe de 2 bøger?
Jeg vil meget gerne igang,men det er nok bedst at læse noget mere om det
først.

Hilsen

Merete

Fra : Rikke Vang Olsen

Dato : 02-01-02 21:36

Hejsa Merete.

Jeg købte mine på www.amazon.co.uk men du kan godt på din boghandler til at
hente dem hjem til dig, hvis du ikke er meget for at handle på nettet. Men
det er ikke dyrere at købe dem på nettet og man har dem lidt hurtigere.

Held og lykke med det - du er naturligvis meget velkommen til at skrive hvis
du har spørgsmål til hvordan du kommer i gang. Jeg fik i hvert fald meget
hjælp da jeg startede.

Mange hilsner fra Rikke og Bobbe og Loppe
ICQ 78693177