webbaseret upload problem
Fra : Sique

Dato : 30-12-01 00:32

Hej

Da jeg er spritny indenfor det her php, har jeg lige et problem jeg ikke kan
finde en løsning til.

Jeg skal have lavet et script hvor man kan uplaode filer via web. Dette har
jeg lavet med en almindelig html form.

Der er dog den lille finte at man skal kunne bestemme upload dir, og for at
gøre det endnu mere irriterende, skal brugeren kunne se umiddelbart hvilke
subdirs der findes, samt oprette et nyt, i et hvert ønskeligt dir.

(hmm det lød mere indviklet end inde i mit hovede)

Er der nogen der har en løsning på det?

Jeg behøver ikke en komplet løsning, men evt bare et hint til hvilke klasser
der burde kunne hjælpe mig, alternativt hvis nogen ved om der er nogle "
HTML form" funktioner der magter det....

på forhånd mange tak for hjælpen...

Regin

PS: og godt nytår

Fra : Niels Andersen

Dato : 30-12-01 08:31

"Sique" <none@at.all> wrote in message
> [...]
> gøre det endnu mere irriterende, skal brugeren kunne se umiddelbart hvilke
> subdirs der findes, samt oprette et nyt, i et hvert ønskeligt dir.

Simpelt nok. Og du behøver slet ikke blande koden ind, i dit upload-værk.
Dette er jo kun på siden med formen, som ellers er helt statisk.

Først finder du ud af hvordan det skal se ud, og hvordan det skal virke.

Så kigger du her: http://dk.php.net/dir

Sig til, hvis du går i stå igen.

--
Mvh.